Dia’s deel 4

Ik in mijn bedje in ons oude huis.(klik groot)

Het is wel veel meer werk dan ik had gedacht want je wilt het toch in 1 keer goed doen en dus de tijd nemen per dia en ook een goede naam aan de dia geven met jaartal, nummer en een korte omschrijving en dat heb ik nu al 1000 keer gedaan.

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3.

Vandaag het jaar 1975 en vooral naar het strand omdat ik zin heb in de zon.
We beginnen met mijn oude slaapkamer en ik in mijn bedje. Later kwamen we er achter dat die lakens en slopen ook nog hier in het huis zijn gebruikt want het werd hier direct weer herkend.

Ik had een mooie slaap kamer met uitzicht op de sportvelden van Grou maar die zijn daar nu verdwenen en daar staan nu huizen!

We gaan hieronder met mooie plaatjes van het strand van Ameland want daar heb ik heel veel mooie herinneringen aan. Zodra we vrij hadden en de zon scheen dan waren we wel op Ameland te vinden. Soms kwamen vrienden op bezoek en dan moest er een tent bij de caravan gebouwd worden maar het was altijd gezellig en geweldig daar!

Ik op het strand bij Hollum met een tante en ma en bezig mijn graaf gereedschap uit te pakken!(klik groot)

Tijd voor een geul graven want ik ben goed in water management.!(klik groot)

Met mijn moeder die mijn broertje vast streng toespreekt!(klik groot)

Even badderen bij de caravan op Ameland, broertje doet pootje baden!(klik groot)

Moeder op het strand een kopje koffie drinken!!…!(klik groot)

Ikkie druk bezig met watermanagement en het gaat lekker, de foto hierna staat in mijn fotoboeken serie, toen gooide ik zand naar mijn pa..!(klik groot)

Tijd voor een pauze want van al dat graven krijg je honger….!(klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Dia’s deel 4

  1. Oh je zit in 1975 nou nog ongeveer een 25 jaar te gaan 🙂

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    De kwaliteit is erg goed, je bent nog steeds herkenbaar in je gezicht.
    Documenteren is een hele klus, maar je hebt de vaart erin zitten. oma

  3. Lady Troy zegt:

    Vanaf 1975??
    Rustig aan en je hebt nog 38 jaar werk er aan…
    Fijne Midweek en leuk hoor je
    weblogjes! Knf. van Lady Troy

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wat is er veel verandert in de afgelopen jaren. oma

  5. Redstar zegt:

    Je moet er wel wat voor doen ja. Maar de kwaliteit is echt goed te nomen. Je hebt nog heel wat jaren te gaan.

    • realjager zegt:

      @Red; Qua dia’s nog wel een hele boel en ook nog een keer verder terug in de tijd van rond mijn geboorte want ik heb ook nog zo’n 800 dia’s van voor 1973… Maar ik kan er ook foto negatieven mee scannen en dan kan tot recent nog wel een aantal logjes mee vullen!

  6. Lady Troy zegt:


    Hopelijk breekt
    de Lente snel door.
    3Graden is echt te koud!
    Knf. van Lady Troy

Plaats een reactie