Zomaar foto’s deel 27

Een selfie voor de grap toen er foto’s van ons gemaakt voor op het intranet van Arvato(klik groot)

De opleiding zit erop en we zijn geslaagd en nu echt aan de slag als senior teamleider op de werkvloer.
Het is vooralsnog veel overleggen en bespreken en tussendoor wat mail versturen en spreken met de teamleiders en agents op de werkvloer om te weten wat er allemaal speelt.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, van de serie “zomaar foto’s”.

Het werken is dan nu echt werkelijk begonnen maar tussendoor staan nog wel steeds een aantal korte cursus en trainingsmomenten geplant.
Hiernaast een selfie vlak voor het examen en daarna zijn er ook nog wat groeps en introductie foto’s gemaakt voor de Arvato medewerkers op de vloer.

Het was wel een erg drukke en vermoeiende week en ik merk wel dat ik het niet helemaal meer gewend ben dat ik 5 dagen in de week werk en dat vanaf 8:00 uur tot 16:30 uur. Daarnaast was ik deze week ook enigszins verkouden en dat helpt dan ook niet echt mee om je fit te voelen.
Gelukkig gaat het nu alweer wat beter maar ik merk wel dat ik nog maar weinig tijd over houd om mijn weblog bij te houden helaas maar dat had u al gemerkt ben ik bang. Ik zal in de toekomst proberen om wat vaker te updaten maar momenteel heb ik het gewoon te druk en misschien is dat maar goed ook!……..

Mijn stations fiets die nu in Blerick op het station staat en waar ik dagelijks mee naar mijn werk fiets…!!.. (klik groot)

De receptie en ingang van Arvato. Daar waar ik me voor het eerst heb gemald en nu dagelijks langs kom.. (klik groot)

Schapen kwam ik zondagmorgen tegen tijdens mijn rondje rennen en ik kon er ook niet even langs dus heb ik er maar achteraan gelopen om de schapen te verplaatsen.. (klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws, Mijn werk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Zomaar foto’s deel 27

  1. RenéSmurf zegt:

    De schapen zijn het leukst! Qua foto en tegenkomen.
    Fijn dat het werken en daarbij behorende opleidingen allemaal goed gaat. Omdat het allemaal nieuw is is het zwaar, maar dat went wel. Succes er mee verder.

  2. John zegt:

    Je ziet er wel een beetje gespannen uit. Maar ja, vlak voor een examen is dat wel te begrijpen.

  3. els en olga zegt:

    Hallo lieverd een mooie week Jagertje
    Lief dat je een berichtje bracht
    Succes met alles
    en een ontspannen week
    Alles komt goed!!
    Ik vind je een kanjer
    liefs van els

  4. Suskeblogt zegt:

    Mooi selfie. Zo blijft deze Blog met de tijd meegaan!

  5. logbankje zegt:

    Gefeliciteerd met het slagen senior, klinkt wel.
    Je ziet er ontspannen uit voor je examen.
    Werk gaat voor het meisje, dat is nu eenmaal zo.
    En dan ook nog schapen drijven in je vrije tijd. Hans

  6. Linda zegt:

    Je blijft in ieder geval bloggen!
    Fijn dat het lekker draait op je werk!

Plaats een reactie