31-12 Een heel gelukkig nieuwjaar!


Gezellige jaarwisseling en een knallend nieuwjaar! De allerbeste wensen!

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in All other stuff, Mijn Historie 2005- 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op 31-12 Een heel gelukkig nieuwjaar!

  1. Karin zegt:

    fijne jaarwisseling!
    groetjes karin

  2. xxxmoppiexxx zegt:

    happy new year 2006 jager en gaby kinderen ,neem er maar een biertje bij dat mag van avond wel groetjes mexxx 😛 😉 vuurwerk whawhawhawha ik zie je straks wel. 8)

  3. Patrick zegt:

    Een heel fijne jaarwisseling.

    Love 2006 😀

    Knallen 😛

  4. illybilly zegt:

    fijne jaarwisseling! en tot volgend jaar!

  5. roland zegt:

    ik wens jou eem fijne jaarwisseling ik zie jou straks wel knale met die ballen 😉

  6. Laura zegt:

    Een heel goed, gelukkig, gezond en geil nieuwjaar toegewenst!!! 8)

    Grxx Laura

  7. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Jij ook een spetterend eindejaar.

    Groetjes Roelof

  8. Krassa zegt:

    Gelukkig Nieuwjaar Jager
    Knf. van Krassa 😀 😀 😀

  9. Roelof zegt:

    Hallo jager.

    Gelukkig Nieuwjaar.

    Roelof

  10. Ghislaine zegt:

    een heel gezond.gelukkig en vooral een gezellig nieuwjaar toe gewenst van ons allemaal 😀

  11. ~~iXi~~ zegt:

    Oud en Nieuw is achter de rug.
    Wij komen even langs vandaag.
    We wensen je een heel goed 2006 toe.
    ~~IXi en Ebor~~

  12. Anneke zegt:

    Gelukkig nieuwjaar Jager. 😀
    xus van mij.

  13. Cobus zegt:

    Een gelukkig nieuwjaar en veel log plezier in 2006.
    Gr. Cobus

  14. roland zegt:

    heyy ik kom zo een tv brengen
    😛

  15. * Poppie * zegt:

    Hey jager
    Bedankt voor je nieuwjaarsgroet.
    Ben net trug van familie bezoek ,,dus heb het nu wel ff gehad met alles 😕

    Fijne avond ..ik lig er vroeg in 😉

  16. illybilly zegt:

    gelukkig nieuwjaar (ik fluister het want heb een beetje hoofdpijn 😦 )

  17. Hele mooie wensen voor het Nieuwe Jaar.
    dat je dromen..in vervullig gaan in 2006.
    Geluk en warmte.. met veel liefs van *els** 😛 😛

  18. Shamanca zegt:

    Hoop dat je een leuke, gezellige top jaarwisseling hebt gehad… ondertussen al weer uitgeslapen bent om zo aan een gezond, gelukkig en jagend 2006 te beginnen 😀

    Beste wensen!

  19. Sammus zegt:

    Hoi,

    Hier is een kaartje voor je!

    Gr. Sammus 😉

  20. Nance zegt:

    zo hehe eindelijk tijd om te loggen …..dus ik kom jullie een heel gelukkig en gezond 2006 wensen kuskus nance

  21. Claudiia zegt:

    Happy NewYear 😀

Plaats een reactie