Herdenken

Het is nu precies een jaar geleden.
Hij leefde voor het fietsen, handballen, schaatsen en hardlopen. Ik heb hem maar een jaar of 15 gekend en daarna uit het oog verloren. Hij was mijn vader.

Hij was druk en van mij hoefde het allemaal niet. Het leven gaat snel, mensen worden oud en dan komt het bericht. Een mail en een brief ontving ik…
HIER vond ik een aantal reacties over de man die ik zo nooit gekend heb.

Meer kan ik vandaag even niet zeggen.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

30 reacties op Herdenken

  1. cathleen zegt:

    Ik Kan ook alleen zeggen sterkte.
    Kende hem ook niet.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  2. MADBELLO zegt:

    Daar word ik even stil van en het schets zo een beetje een beeld, ik kan je niet anders dan sterkte wensen naar het zoeken van antwoorden en dan toch als het lukt een prettig weekend in liefde en vreugde.

  3. Liesbeth zegt:

    wat erg voor je, dat je je vader nooit echt gekend heb. ik sluit mij bij de vorige reactie aan en hoop ook dat je het een plek kan geven in je leven en je niet met allemaal vragen blijft zitten..

    toch een goede dag voor je gewenst jager
    en een fijn weekend

  4. funzooitje zegt:

    Sterkte Jager en toch ook voor jou nog een fijn weekend toegewenst ;-(

  5. Karel zegt:

    Tijd gaat snel, sterkte.

  6. krassa zegt:

    Anderen zien je vader anders dan jij
    als kindzijnde Jager.
    Dat is duidelijk.
    Hij lijkt me in die sportwereld mateloos populair geweest te zijn.
    Hij had duidelijk zijn wereldje en jij
    de jouwe.
    Jammer dat het zo gegaan is voor je.
    Sterkte daar mee jong.
    Knf. van Krassa

  7. krassa zegt:

    Jager ik heb jouw inzicht woord op het logje erbij gezet.
    Overigens lijkt jouw jeugdverhaal erg veel op de mijne omtrent het onderwerp!
    Heb een goede rest van de dag.
    Knf. van Krassa

  8. dees zegt:

    Dat komt inderdaad hard aan, wanneer jij een hele andere indruk hebt gehad van je vader en dan blijkt dat je hem nooit goed heb gekend.
    Ik wens je heel veel sterkte

  9. Renesmurf zegt:

    Aan die site kan je veel steun hebben.
    Sterkte er mee vandaag.

  10. **JANS** zegt:

    Lievelieve Jager,

    Ik weet precies hoe je,je voelt:(
    Ook ik heb mijn vader verloren,
    ik kon hem ook niet zo goed als ik achteraf had gewild.
    Ik heb pas de laatste 1,5 jaar voor zijn plotselinge dood echt contact met hem gehad.
    En toen van de ene op de andere minuut was het over….
    het doet pijn,ik weet het

    Sterkte lieverd!!!

    ik leef met je mee

    Kusss Jans

  11. *poppie* zegt:

    Ik wens je heel veel sterkte jager.
    Dat zijn geen leuke dingen om mee te maken.

    Dikke poppeknuffel

  12. els zegt:

    lieve lieve jager.
    Alweer een jaar geleden.Weet je lieverd. Je
    De zwarte Rozen zullen we nooit meer vergeten
    Wij zullen hem in stilte herdenken.
    Het zal je toch rust schenken.
    Ik weet wat er in je omgaat?.Echt.
    Dus geen woorden.
    Maar twee armen om je heen.
    liefs van *els

  13. Patrick zegt:

    Sterkte Jager, wat kan het raar lopen.
    Maar ik herinner nog deze periode vorig jaar en toen was het stil hier.

  14. Patrick zegt:

    Sterkte Jager, wat kan het raar lopen.
    Maar ik herinner nog deze periode vorig jaar en toen was het stil hier.

  15. Chantal zegt:

    Wauw heftig zeg.
    Heel veel sterkte.

    Groetjes Chantal.

  16. Martin zegt:

    Ik vind dit heel moeilijk,mede omdat ik ook 2 dierbare lieve mensen mijn ouders ook niet zo lang naar elkaar zijn gegaan.
    Toch is het inderdaad wel iets apart om zo op internet..iets terug te vinden,maar je vader wordt zo door zijn vrienden..wel herdacht.

    Sterkte ermee…

  17. oma zegt:

    Heel moeilijk hoor, Kan ook alleen zeggen sterkte. oma

  18. Phoe he… dat is effe heftig.
    Het is altijd zwaar om iemand te verliezen
    Nou kerel heel veel sterkte ermee.

  19. Pluisje zegt:

    tja das even schrikken als je dat zo via mail en een brief krijgt te horen en als je dan die reacties leest over eigenlijk een totaal andere man dan dat jij kent…. lijkt me erg moeilijk en ik wens je daarbij erg veel sterkte

    kuss

  20. pleeboy zegt:

    sterkte kerel

    het blijf zwaar dat gemis
    gelukkig was ik bij hem tot de laatste dag
    maar deze 15 mnd denk ik toch nog elke dag aan hem

    het slijt zeggen ze, maar of het waar is

  21. Mikebollo zegt:

    Gecondoleerd, namens iedereen van Mikebollo…

  22. Pfff heftig Jager… heel veel sterkte mocht je er behoefte aan hebben.. weet je dat er een soort nabestaandenbos is, waar je een boompje kan planten..
    Miscchien kan het helpen met afsluiten voor je.

  23. Weet nu niet veel te melden: sterkte, man.

  24. ilse zegt:

    jeetje, heel veel sterkte

  25. Travelagent zegt:

    Ook op de foto in sport outfit zie ik …schreef zich misschien net in voor een sportief evenement…. hoe dan ook sterkte!!

  26. Sjoukje zegt:

    Heel veel sterkte!
    Groetjes Sjoukje

  27. Cyclad zegt:

    Sterkte, Jager.

    Ik heb hem niet gekend, maar in de reakties zie ik voor mij bekende namen, waarvan zelfs 1 van een erg goede wielervriend van me (Joop van Beek).
    Als ik het teruglees word ik er ook even stil van.

    groet, Ad

  28. Pingback: Even stilstaan | Jagers weblog

Geef een reactie

