Fal en hangtieten

Met de zoektermen FAL en
hangtieten wordt ik volgens Google
analytics
het meest gevonden voor
wat betreft tekst. Hangtieten lijkt mij
duidelijk, daar zijn tegenwoordig al
shawls van maar die FAL?

I
k heb vorig jaar een serie geschreven
over mijn diensttijd
waarin een vraag
ging over het wapen op de foto en dat
was dus de FAL en blijkbaar is dat
een veel gezocht wapen. Ik moet die
serie overigens nog steeds afmaken.

Bedankt voor het zoek idee Chantal!

 

 

Binnenkort is mijn log 2 jaar oud en dan zal ik als jubileum uitgave het laatste deel van mijn dienst serie behandelen met foto’s van oefeningen in Amerika en Noorwegen.

Voor nu een oude foto van mij op een schietbaan in Duitsland met een Fal.

Dit bericht werd geplaatst in All other stuff, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Fal en hangtieten

  1. Karel zegt:

    Doet mij een beetje denken aan dat carnavals nummer; bier en tieten, hahahah

  2. ilse zegt:

    oooooooooooooooooooooooh ik besef nu dat ik mijn 2jarig jubileum vergeten ben te vieren!!

  3. jager zegt:

    @Ilse; wanneer was dat dan? :O

  4. krassa zegt:

    Hoi Jager
    Ik heb het er weer uit gehaald. Typisch ik weer…wist er niks van. Ik had nog geen tijd gehad het zelf in te typen een 06 nr. en las dat net pas op de reactie’s. Natuurlijk is het voor sommigen leuk…maar er kijken ook vaak kleine kinderen mee als hun mams of paps achter de PC zitten.
    Ik heb een volkomen onschuldige web daarvoor…toch?
    Maar jij hebt ervan genoten zie ik. Ha ha haa
    Ik hoop dat het alternatieve plaatje niet steekt!
    Heb een fijne rest van de Donderdag.
    Knf. van Krassa

  5. jager zegt:

    @Krassa; ach, ik had al zoiets verwacht maar technisch gezien zou het idee wel mogelijk moeten zijn… Het plaatje was idd niet echt voor jeugdige kijkers, hahahahah

  6. Roos zegt:

    Nou zo,n sjaal heb ik niet nodig hahaha,ach en dat google hou ik niet zo bij hoor pffff.
    Groetjes van Roos.

  7. **JANS** zegt:

    mmm ik zal ook eens een log verzinnen met het woord Fal er in…maar hoe pak ik adt aan.
    eeeh de buurman stond met een Fal in de straat…neeee;)

    Leuk groen pakje:)

  8. Pasula zegt:

    Tja Fal lijkt natuurlijk op fallus, dat zullen ze wel zoeken dan 😉

  9. Funzooitje zegt:

    Heb je ook weleens wat geraakt met je fall jager hahaha fijne avond 😉

  10. onlyme zegt:

    volgens mijn vriend is het een belgisch geweer en heeft hij er ook mee geschoten, en het is zeer zuiver! (ik heb er geen verstand van)

  11. MegAwards zegt:

    Hallo,

    Vanaf 3 maart start mijn nieuwe web-log, http://www.megawards.nl.tt, en deze richt zich op andere web-logs. Deze web-log zal iedere maand een award uitdelen en in maart is dat de award voor beste web-log. Omdat u een plaatsje heeft in de Web-Log Top 50 mag u ook meedoen aan deze strijd! Wat moet u doen?

    Reageer in een mail dat je graag mee wilt doen aan deze strijd. Ik heb alleen je adres en een omschrijving van de site nodig. Op zaterdag 3 maart verschijnen alle deelnemers met hun beschrijving en siteadres op de site. Via de poll mogen de bezoekers bepalen welke 5 web-logs het beste zijn. Deze 5 finalisten gaan door naar de volgende ronde. Iedere week kan er gestemd worden en de web-log met de minste stemmen valt iedere week af tot de bese web-log over is!

    Je mag zoveel promotie maken als je wilt en iedereen laten stemmen! Ik hoop dat u mee wilt doen aan deze fantastische wedstrijd.

    Alle aanmeldingen moeten binnen zijn voor donderdag 1 maart 2007! U wordt alvast vriendelijk bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    MegAwards.nl.tt

  12. dees zegt:

    Hm tja ehh je komt de gekste woorden ook tegen op het internet 🙂

  13. Patrick zegt:

    Door het woordje hangtieten gaan de bezoekersaantallen weer stijgen google kijkt ook naar de datum nou even voor google

    kut lul kont neuken is gezond

  14. els zegt:

    lieve schat
    Morgen een mooie dag
    ‘k Wil voor jou je avond
    kleuren
    Helder,stralend hemels blauw
    Alle bloemen laten geuren
    die geplukt zijn nu voor jou.
    door *els en olga
    xxjes

  15. Sjoukje zegt:

    Hoe verzinnen ze het hahahaha….ik zie me al lopen.
    Greetzzz Sjoukje

  16. jager zegt:

    @Patrick; gaan we lopen schelden hiero? hahahahha

  17. MADBELLO zegt:

    Ik denk tegenwoordig ook twee keer voor ik een titel neer zet : ga ik voor het onderwerp of voor de google search ?

  18. Chantal. zegt:

    Graag gedaan.

    Groetjes Chantal.

  19. Renesmurf zegt:

    Waar mensen naar zoeken zegt niet zoveel, die vervelen zich toch maar.
    het gaat er om wat je zelf kwijt wilt!

  20. Martin zegt:

    Ik heb altijd met weinig problemen met de Fal geschoten..ik was ook 1e klas schutter..wij schoten ook met gemak de bordjes op de schietbaan van de Mag schutters om, wat niet vaak in dank afgenomen werd..;-)

  21. jager zegt:

    @Rene; precies, ik doe het niet voor google maar voor de hangtieten natuurlijk, hahahah
    @Martin; het mooiste was schieten met een nachtkijker vond ik 😉

  22. pleeboy zegt:

    waar je soms niet op gevonden word
    ken dat:-)
    dus binnekort groot feest hier

  23. *poppie* zegt:

    Wat een gekke dingen zeg die sjaals..niks voor mij hoor haha.
    OO we krijgen dus binnekort taart *SMILE*

  24. krassa zegt:

    Hoi jager

    Deze bedoel je toch?
    Misschien kan jij er wel wat mee.
    Ik krijg teveel kleine koterij op mijn webje ook. Die met hun ma web’s mee kijken.
    Vandaar het er snel afgehaald.
    Heb een fijn weekend jong.
    Knf. van Krassa
    Zie hier onder!!

    Hoi allemaal,k heb nou een goeie site,als je daar een mobielnummer intoetst dan weet je waar diegene zich bevind,en het kan er ongeveer 10 meter naast zitten,geweldig,kan je je kind of man/vrouw geen smoesjes meer bedenken,want je weet toch wel waar hij of zij is,nou ga je gang
    http://www.phonetrace.org/index_nl.php
    en zoek ze op !!!

  25. Janneman zegt:

    Jij schoot daar met een echte proppenschieter. Of noemde je de Fal anders toen

Geef een reactie

