Laptop poesje

Het gaat alweer stukken beter met mijn keel en de verkoudheid heeft de
Beerenburg niet overleefd. Nog een beetje hoesten en wat minder gamen
deze week. Helaas is het toetsenbord ook bezet. Dus tijd voor een filmpie!
094edb0d44[1]


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Laptop poesje

  1. Kip Arie zegt:

    Ahhhh…. wat een skeetje! Die heeft maling aan zijn baasje.

    P.s. ik heb nog wel een keelsnoepje voor je in de aanbieding! Lekker en niet duur.

  2. Chick! zegt:

    euhmm. die reactie van Kip Arie komt dus van mij! Ik was weer even schizofreen…..

    Groetjesss, chick!

  3. Patrick zegt:

    Ik maar klikken voor een filmpje ha ha Popcorn bij de hand

  4. oma zegt:

    Hallo Jager,

    Werkt een poes nu beter dan een muis?
    Trouwens ik heb wel van die stapels CD’s verzameling die je toch allemaal wilt luisteren en er dan maar niet door kom.
    Nog xc3xa9xc3xa9n nachtje hoesten en dan weer gezond op. oma

  5. renesmurf zegt:

    Zo poezebeest ligt maar mooi in de weg!
    En haren tussen je toetsen heb je ook niks aan.

  6. Pleeboy zegt:

    wel zo netjes opgevoed:-)
    pootjes gekruisd:-)

  7. KRASSA zegt:

    Enig die foto op je logje Jager.
    Fijn dat het met je keel goed gaat!
    Heb een fijne nieuwe week jong.

    DE POST…
    Woordspel NO.47 staat op het logje
    Je doet toch ook (weer) mee?
    Zie maar.
    Knf. van Krassa

  8. chaser zegt:

    Das een behoorlijk behaarde poes!

  9. Roos zegt:

    Wat een schattig poesje ligt daar zeg.
    Maar tja dat wordt zuigen straks hxc3xa9 want
    poesje is niet bepaald kaal zal ik maar zeggen.
    Groetjes van Roos.

  10. Jager zegt:

    @Patrick; tja thuis filmpie kijken, voor het plaatesn had ik geen puf meer en mijn toetsenbord was bezet…
    @Roos; kale poesje hebben wer hier al eens gehad: http://jager.web-log.nl/jager/2005/06/276_kale_poesje.html
    Whahhaah

  11. madbello zegt:

    Dag Jager, ik wens je veel beterschap en zo aan de foto te zien kan je ook niet meer thuis werken, wat een schattig poesje.

  12. Pluisje zegt:

    Ik zie mijn kater van 8 kilo al op me toetsenbord liggen whahhaahaahha

    beterschap nog hxc3xa8 jager!!

  13. Pasula zegt:

    Als het aan de kat lag….bleef ze liggen! 😉

  14. Karel zegt:

    Ach wat een schatje, die is goed afgericht om het baasje te laten stoppen met gamen, hahahha

  15. Dees zegt:

    Filmpje?? Waar??:p Enne je mag wel blij zijn dat het al een tijdje droog is met dat openbaar vervoer bij jullie Jager! 🙂

  16. Jager zegt:

    @Dees; filmpje was 300 en ik heb altijd een paraplu bij hoor, hahaha

  17. Ben zegt:

    Volgens mij is ie harstikke dood………

Geef een reactie

