Naakt in de tuin

Jawel, het was even schrikken met deze titel maar ik had het deze keer niet over mijzelf maar de oudjes die in deze warme dagen van de zon genieten. Lekker kopje thee, beetje grasmaaien en genieten van de oude dag, wat wil je nog meer?….NOU, LIEVER NIET DIT UITZICHT!

Ach ik gun natuurlijk iedereen zijn vrijheid zolang ik er dan maar geen last van heb.
Vandaag lekker thuiswerken, vroeg opstaan lekker kopje zelfgemaakte koffie. Dan de pc opstarten en aan de slag. Heerlijk lunchen in de tuin, genietend van het zonnetje en natuurlijk met de kleertjes aan hoor…. !


Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Naakt in de tuin

  1. oma zegt:

    Kijk dat is verstandig van je jager, voor je het weet is alles rood.
    Maar aanboord is het wel lekker door waaien. oma

  2. **JANS** zegt:

    hahaha zijn dat je buren??

  3. cathleen zegt:

    hhaahahahahaha
    Dat doe ik wel op het strand.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  4. Martin zegt:

    Naakt op het strand Cathleen..oeps hmm..na jah moet kunnen he.
    Maar Jager ik hoop inderdaad dat dit niet je buurtjes zijn..lollzzz.

    Fijn weekend*

  5. Pleeboy zegt:

    moet toch kunnen zoiets
    als ik er maar niet naast woon:-)

  6. renesmurf zegt:

    Als ze haar benen zo houdt vind ik het prima.

  7. KRASSA zegt:

    Heb een fijn weekend Jager.
    Knf. van Krassa

  8. Patrick zegt:

    Respect en nu te bedenken dat deze foto met een fotoshoot is gemaakt

  9. chaser zegt:

    Chaser houdt ook gewoon z’n kleren aan…

  10. jager zegt:

    @Jans & Cathleen; neen, het zijn niet mijn buren, die zijn van Aruba, heheheh 😉

  11. Karel zegt:

    Is dat van een nudisten bejaarden tehuis ofzo? 🙂

  12. Pluisje zegt:

    whhaaahhahhahaha nee dat is niet hetgeen wat je nou graag wilt zien!!!

    fijn weekend ik ga ook nog proberen ergens eeen zonnetje op te vangen in mijn drukke weekend

  13. jager zegt:

    @Pluisje; congrats, met het volgende log, maar eeh, je bent nu even niet te bereiken.. 🙂

  14. Jenny zegt:

    Voorbereiding ontvangst Koningin in Almeerens tehuis voor dementerende bejaarden.

  15. Travelagent zegt:

    Whahahaha schoenen wel aan zie ik.

  16. Lodewijk zegt:

    Dit doet wel erg denken aan Monty Pyton. En die kerel achter z’n machine.
    Je loopt toch een beetje voor … !

Plaats een reactie