Dikke vinger met die reclame banner!

De banner oorlog duurt nog steeds onverminderd voort en beide zijden geven het niet op. Zo is het web-log team voortdurend bezig om de scripts van de reclame banner aan te passen en zo worden op diverse logs telkens nieuwe “contra” scripts geschreven.

Op het forum is men al aan het klagen omdat er wel eens een foutje gemaakt wordt door niet testen en overhaast plaatsen van scripts waardoor bepaalde browsers vreemd reageren en de onvermoedende logger ineens een 154 pixels banner heeft.  Dikke vinger naar het web-log team en ik lach me een ongeluk om al dat gedoe. Kom maar op met die nieuwe tegenmaatregelen, dan heb ik in ieder geval wat te doen met dit slechte weer.  Mocht Ideal dan straks toch een betaal mogelijkheid zijn, dan zou ik kunnen overwegen om een Basic abonnement te nemen, maar eigenlijk is dit veel te leuk! Lees meer.

Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe Poll over dit onderwerp want uit het resultaat van de vorige poll blijkt wel dat men toch erg verdeeld is over dit onderwerp.
Poll vraag was: Jager met reclame?
Ik blijf langskomen. [53.2%]
Ik zou stoppen. [19.1%]
Maak toch je eigen site. [17.0%]
Geen punt(.nl) [8.5%]
Gewoon betalen. [2.1%]
Stemmen: 47

Ik ga dus nog even door met loggen en scripten tegen die banner maar wat vindt u als bezoeker daar nu van? Toelichten mag in een reactie altijd want censuur wordt hier alleen door mij toegepast.


 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn mening. Bookmark de permalink .

0 reacties op Dikke vinger met die reclame banner!

  1. onlyme zegt:

    een gedoe dat is het zeker. Wat ik ervan vind? ik kom toch wel langs, dat heb ik ook gestemd in je poll en ik sta helemaal achter je hoor, maak ze maar lekker gek!

  2. Roos zegt:

    Kom nou maar gewoon naar punt.nl ben je van dat gezeik af.

  3. jager zegt:

    @Roos; gezeik? Bij punt maak je dit niet mee idd. maar het is fun en web-log is altijd nog beter dan punt… Ik zou ook niet opnieuw willen beginnen, dan stop ik nog liever..

  4. Patrick zegt:

    ik ben echt blij dat ik weg ben en punt is ook geen alternatief… vroeg of laat gebeurd daar hetzelfde de amateurs zullen uiteindelijk bij dit soort diensten blijven er zijn veel te veel beperkingen

  5. Frans zegt:

    Gaat lekker weer lees ik wel ,nog even en je weblog zit straks vol met reclame hahaha go jager go jager:P

  6. Madbello zegt:

    Zo zie je maar, de meeste blijven gewoon terug komen en die banner oorlog vind ik wel amusant en weer wat anders dan de shoter oorlogen die jij speelt 🙂

  7. jager zegt:

    @Madbello; inderdaad, het is best grappig en zo krijg ik geen writersblock maar een bannersblock, heheheh 🙂

  8. Renesmurf zegt:

    Ik vind dat gezeur over de reclame nog erger dan de reclame zelf, want ik zie het nog steeds!

  9. Martin zegt:

    Ach zo blijf je tenminste scherp Jager..Ps:maar nu nog wel ff luisteren..naar mijn liedje he..;-)

  10. We blijven gewoon langskomen, Jager.. En je komt echt niet naar WordPress?

  11. oma zegt:

    Ha Jager,

    Eigenlijk best wel grappig, wie zal winnen?
    Tot nu toe is hij weg bij je.
    Soms is afscheid nemen net even moeilijker. oma

  12. Ben Stulen zegt:

    Dus daarom met z’n allen………..
    Bier en tieten lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Bier en tieten la la lala lala…………..

  13. chaser zegt:

    Typisch…op mijn al tijden niet ge-update chasers.web-log.nl is nergens een reclamebanner te zien!

  14. Cyclad zegt:

    Make love, not war!

    Maar inderdaad, die bannertoestanden maken het op web-log niet gerieflijker.
    Succes in de strijd!

    Ciao,Ad

  15. Karel zegt:

    Ik ben bang dat ilse(web-log) ook niet zo gauw zal opgeven maar tegen een stel script terroristen winnen ze nooit, hahahah

  16. cathleen zegt:

    Jager je moet niet stoppen met je weblog hoor.
    Hou moed.
    Groetjes Cathleen.

  17. Madbello zegt:

    Als ze straks maar niet zat worden en alle scripters afsluiten zonder waarschuwing, dat hebben ze wel vaker gedaan en dan ben je alle content kwijt. Heb je een backup van je database of je site ?

  18. jager zegt:

    @Cathleen; ik ga door hoor, voorlopig 😉
    @madbello; Ja een back van de html wel maar of ik het allemaal zo weer kan herstellen denk ik niet zonder web-log..

  19. Madbello zegt:

    Als je maar alle items en comments in HTML hebt. Dat is is genoeg voor je zelf, ja toch ! je weet maar nooit.

  20. Goudkuipje zegt:

    Heb vandeweek een proef weblog gemaakt bij punt.nl, maar daar werd ik niet vrolijk van. Heb hem maar heel snel verwijderd.

Geef een reactie

