That’s got to hurt!

In de serie pijnvolle momenten deel 8. U was door een vlieg gestoken?
Moet u vooral niet klagen want het kan erger hoor….. That hurts bigtime!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op That’s got to hurt!

  1. Frans zegt:

    Auw ik voel het zelf al dat ding in mijn poot /

  2. nance zegt:

    whahahahaha dat moet wel pijn doen ja
    ik vind het altijd nog hun eigen schuld moet je die beesten maar niet opfokken en opjagen…

    kussie nance

  3. els zegt:

    Een lieve Woensdag.
    Een knuffel.
    Een boel geluk voor jou
    en een bloemtje
    voor een geweldig lieve schat.
    Van de prinsessen.
    xxxxjes en bij jou tocht het niet.
    zo een lieverd..

  4. Patrick zegt:

    Dat spel snap ik nog steeds niet zo goed, Ole

  5. Roos zegt:

    Moest je dit nou echt plaatsen Jager … hoe bizar ik voel de pijn gewoonweg.
    Maar eigen schuld dat beest wordt opgefokt tot en met en dan kan dit gebeuren.

  6. Sjoukje zegt:

    Arm beest!

    Greetzzz Sjoukje

  7. KRASSA zegt:

    Wat een vreselijk gezicht, die foto op je logje Jager.
    Maar dat als risico is wel zelf gezocht.
    Het had nxc3xb3g erger gekund!

    Leuk Jager je link… van NOS Radio Tour 2007 Live…
    Ik heb het gelijk op het Tour de France logje erbij gezet.
    dank je wel.
    Warm is het nu he…
    Pfff maar wel lekker deze temperatuur.
    Heb een fijne Woensdagavond jong.
    Knf. van Krassa

  8. *poppie* zegt:

    oo dat doet zeker erg zeer haha.
    Maar ja eigen schuld *KNIPOOG*

    Een fijne avond.
    Knuffs van ons uit het poppenhuis.

  9. Wow! Idd. Jager, dit prikkie gaat wat dieper… Lekkah voor ‘m. Met dieren moet je niet sollen.

  10. Martin zegt:

    Eigen schuld dikke bult..maar dat zal best zeer doen..auw auw..!!

  11. jager zegt:

    @Roos; ik had ook een foto van een gespiesde stier kunnen plaatsen maar dat vindt ik nog veel zieliger 😉

  12. Ilonka zegt:

    Ik kan dat soort beelden niet aanzien,vreselijk hoe zo’n dier word opgefokt en op zo’n manier aan het einde van zijn leven komt.

    Brrrrrrrrrrrr wat een lekkere,pffffff niet te omschrijven gevoel zal dat zijn geweest,eigen schuld dikke bult.

  13. tine zegt:

    Auwww…
    liefs, tine

  14. anne zegt:

    Ha jager,

    Hij kan tenminste nu echt zijn beste beentje voor zetten.
    De conector van de hd heeft geen vergrendeling, en hij gebruikt het bureau ook wel eens als werkbak. oma

  15. Pleeboy zegt:

    yep gehaktdag maar anders uitgelegd;-))

  16. Pasula zegt:

    Oeiiii heftige foto Jager!

  17. Madbello zegt:

    Auh ! Dat doet pijn.

Geef een reactie

