Reclame komt, reclame gaat

De banner oorlog is nog steeds niet voorbij en inmiddels heeft web-log de onschuldige linkjes naar mede-loggers verandert in flash reclame.

Ik heb inmiddels weer een werkend anti-banner scriptje geplaatst voor zolang het duurt. Er zijn ook nog problemen met de banner in Firefox en daarover heb ik HIER al op het web-log forum geklaagd.
Al met al zitten we nog niet stil en ook voor de real_jager fans is een nieuw T-shirt gexc3xafntroduceerd! Lees meer over de poll en reclame

De poll uitslag is duidelijk, het grote deel heeft geen problemen met het scripten. Voorlopig is dit even de laatste poll geweest en doen we een korte Poll pauze.
Ban de reclame Banner?

Jazeker! [53.8%]
Ach, lekker boeien. [20.5%]
Stop met scripten! [12.8%]
Wat voor ding? [12.8%]
Stemmen: 39

Ik heb de voorpagina banner met google ads verwijderd en deze verplaatst naar de zijkant. Dus reclame komt en reclame gaat.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn mening. Bookmark de permalink .

0 reacties op Reclame komt, reclame gaat

  1. Patrick zegt:

    Klasse ga zo door!!

  2. itsmylive zegt:

    inderdaad jij hebt geen reclame banner op je web-log staan, klasse dat je daar een script voor hebt
    ik stoor me er eigenlijk niet zo aan maar voor diegene die zich daar wel aan storen een mooie oplossing wens je een fijne donderdag

  3. Sjoukje zegt:

    Leuk shirtje, zijn ze echt real?

    Handig dat scripje, maar daar zal weblog wel weer een stokje voor steken.

    Greetzzzzzz

  4. Madbello zegt:

    ha ha Geweldig, als dat niet ten kosten gaat van je bloggen, jij ook op nu ??? 🙂

  5. jager zegt:

    @Sjoukje; dit scriptje is van Martin en doet het nu al een poosje 😉
    @Madbello; ja soms op nujij, meestal met game nieuws of om iets onder de aandacht te brengen… Geenredactie heb ik geen trek in, ben niet een “geen stijl” fan 😉

  6. Spam Weblog zegt:

    Pagina 2 doet t niet
    Koen

  7. chaser zegt:

    Ze houden er vanzelf mee op als het teveel gedoe wordt.

  8. jager zegt:

    @Koen; pagina 2? Je bedoeld “lees meer” neem ik aan?
    Overigens mooi stukje op je log, ik had al zo’n vermoeden met die scripts 😉

  9. cathleen zegt:

    Zullen ze echt zijn?
    haahahahah
    Fijne avond en hou vol jager.
    Groetjes Cathleen.

  10. travelagent zegt:

    Je log lijkt toch beter zo zonder…..
    Heb nog zo een oude code op een site van me geplakt.www.afrit45.web-log.nl geplaatst ook daar is de reclame nu weg.

  11. Pleeboy zegt:

    met zulke fotos erbij mag die oorlog nog wel ff duren:-)

  12. oma zegt:

    Ha jager,

    Het is wel sport om de reklame voor te blijven.
    Gaat je stief vader ook nog met de cruise mee? oma

  13. Martin zegt:

    Ik vind het geweldig mooi zulke sluipshirtreklame..whaahaaa van mij mag je ook nog wel ff doorgaan..;-)

  14. Karel zegt:

    Het is een zware strijd maar iemand moet hem aangaan en jij bent toch zo’n strijder, hahahha

  15. jager zegt:

    @Oma; hij is al in de 80 nu en gaat liever met een vlietuig naar Gran Canaria of Aruba.. Cruisen doet ie niet meer 😉

  16. Lodewijk zegt:

    Ben zelf inmiddels overgestapt op een “sms je per maand”. Zag bij anderen dat er inmiddels echte reclame op staat. En die wisselt zo nu en dan. Echt lekker werkt het niet, vandaar mijn keuze voor de sms.
    Je script idee is super, maar ben zelf niet zo thuis in hoe ik dat er allemaal op moet krijgen.
    Verder is het nautuurlijk vrij onderhoudsgevoelig als je dat continu moet bijwerken.
    Maar je strijd houdt de gemoederen (weblog.nl) wel bezig om snel tot een passende oplossing te komen.

  17. tine zegt:

    Volgens mij heb je er stiekum wel lol in om weblog dwars te zitten en samen met anderen toch steeds weer die banner weg te krijgen…
    Fijne dag & een fijn weekend
    liefs, tine

  18. jager zegt:

    @Lodewijk & Tine; Ik wil ook gaan betalen maar niet via sms of creditcard, ik wacht op I-deal en tot die tijd blijf ik rebelleren 😉
    Ik ga voor een basis aboo met meer schijfruimte want die is wel nodig met al die plaatjes:>:>

  19. Fiecke zegt:

    Hoi jager, de banner is weg bij mij, bedankt.
    Fijn weekend.

Geef een reactie

