Da’s nou lullig man!

Het is wat laat maar ik heb dan toch nog een foto van onze startrek fan Martin gevonden. Hij kwam al met diverse lullige verhalen en had ook al het Lullen lied. Hier is hij dan, zonder gelul, de enige echte lullen-Martin!

Zo het is weer vrijdag en de laatste uren werken en dan kunnen we weer aan het weekend gaan beginnen. Als ik naar buiten kijk dan zie ik een donker groene lucht en regen. Het kan dus alleen nog maar beter worden en waarschijnlijk nog 1 weekje werken en dan neem ik ook maar eens vakantie!


 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Da’s nou lullig man!

  1. Martin zegt:

    Ehh lul maar mooi een eind aan.. maar ik heb hier dus de meeste genotsvolle piemels bij me..in alle standen en maten voorzien..;-)

    Je wordt bedankt..hahahaa lollzzz…

    Fijn weekend joh..!!

  2. Renesmurf zegt:

    Met dit weekend begint ook mijn vakantie, dat is zeker niet lullig, het weer wel.

  3. Sjoukje zegt:

    Hij staat er wel lullig op hoor.

    Fijn weekend!

    Greetzzzz Sjoukje

  4. Patrick zegt:

    ik nog 2 weken werken dan komt ook eindelijk de hittegolf

  5. *poppie* zegt:

    Whaha wat een lullige foto zeg *LOL*
    Als die nou niet voor lul staat dan weet ik het ook niet meer *KNIPOOG*
    Ja erg vrolijk word je niet van dit weer.
    Hoop dat als jij vakantie neemd het zonnetje gaat schijnen.

    Wens jullie een mooi weekend.
    En ik ga je zien he *KNIPOOG*
    Liefs van ons uit het poppenhuis.

  6. jager zegt:

    @Rene; hopelijk wordt het gauw beter maar ik gok op begin augustus net als Patrick πŸ˜‰

  7. Ron zegt:

    Slap hoor πŸ˜›

  8. Roos zegt:

    Nou Martin staat er erg lullig op hahaha

  9. My Thoughts zegt:

    Lekker hoor over twee weken vakantie!!
    Nou bij mij duurt dat nog wel even….ga pas eind september weg. Maar ja, voor ik het weet is het zover en dan is iedereen al geweest. hihi

    Fijn weekend Jager en tot logs weer.

    Dikke knuffel,
    MT

  10. jager zegt:

    @MT; Altijd lekker een late vakantie en als ik ga zijn er ook al heelwat die weer terug zijn.

  11. Patrick zegt:

    ik voel het aan mijn water pakt snel een biertje

  12. Karel zegt:

    Hahah, da’s weer slap gelul van jouw kant!

  13. hahahah wat een lulletje rozewater die Martin
    *grapje Martin;)*

    Ik dacht dat jij allang vakantie had joh!

  14. KRASSA zegt:

    Hxc3xa9 die staat er letterlijk en figuurlijk lullig d’r bij,
    die op je logje!

    ja dat is zo Jager.
    De Rabo rijdt in het geel.
    Maar zover ik weer Jager, is er met de Tour zelf, nog niks mis…
    Dxc3xa1t is de clou npo juist!
    Alles is nog steeds clean bevonden tijdens deze tour!
    Het gaat over dingen die voor deze Tour plaats vonden.
    Hxc3xa9 jong. Heb een fijne Vrijdagavond.
    Knf. van Krassa

  15. jager zegt:

    @Petra; nog 1 of 2 weekjes πŸ˜‰ Dan komt die hitte golf!
    @Krassa; zekers, het is allemaal opgewonden nieuws want er moet toch over geschreven worden…. Ik ben bang dat Rasmussen morgen uit het geel gaat πŸ˜‰

  16. s.Mashed zegt:

    Wat een gelul… πŸ˜›

  17. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wat een zak zeg. oma

  18. Lodewijk zegt:

    Je loopt zo toch wel een beetje voor lul !!!

  19. Pleeboy zegt:

    lullig hoor om martin zo in de zeik te zetten:-))))

    wedden dat het over 2 weken ook nog slechter ken worden;-)

  20. Goudkuipje zegt:

    Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen. Fijn weekend allemaal.

  21. cathleen zegt:

    hahaahahaha
    Lekker weer hier vandaag.
    Hoop dat je vakantie mooi zal beginnen.
    Ga je nog weg Jager?
    Aftellen is begonnen dus.
    Groetjes Fijn weekend nog.

  22. Madbello zegt:

    WOW Is dat een DNA kruising ? πŸ™‚

  23. Chantal. zegt:

    Wel lullig.

    Groetjes Chantal.

  24. Martin zegt:

    Wraak zal zoet zijn..;-))) hahaaa..

  25. jager zegt:

    @martin; daar was ik al bang voor:>:>

Geef een reactie

