Babe van de week 30

Het doet mij gelijk weer herinneren aan het feit dat ik nog steeds een keer
moet doorgaan met de serie over mijn diensttijd, want ooit was ik eens in de
White Sands en Mesa dessert in Amerika maar dat was toen wel afzien!

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Babe van de week 30

  1. cathleen zegt:

    Kwam je toen die dame tegen Jager?
    haahhhahahah
    Mocht je willen denk ik.
    Laatste week werken.
    Groetjes en een fijne maandag nog.

  2. maarten zegt:

    Leuke foto is dit. Ze ziet er niet gek uit.

  3. Patrick zegt:

    Kan ik me voorstellen zal zwaar geweest zijn daar

  4. Madbello zegt:

    Dat is echt een mooie foto en bijna zonde om aan te raken, zo mooi. Die legertijd is een oude, kan het mijn nog herinneren en ook leuk, moet je zeker doen.

  5. Fiecke zegt:

    Ze heeft wel erg mooi haar, tenminste als het echt is.

  6. jager zegt:

    @Madbello; eerst foto’s gaan scannen 😉
    @fiecke; de rest is ook echt hoor 😉

  7. Goudkuipje zegt:

    Een beetje vent post de hele serie van deze blonde schone.

  8. Karel zegt:

    Daar is het in ieder geval warmer als hiero! :>

  9. Ron zegt:

    Ze heeft niet eens kippevel 🙂

  10. Marcel zegt:

    Prachtige foto! Zo worden je billen wel bruin.

  11. jager zegt:

    @Goudkuipje; Ik heb aan deze genoeg hoor, de rest fantaseer ik er wel bij, hahah
    @Ron; het is daar bloedheet hoor, da’s zout! :>

  12. Chantal. zegt:

    Fata morgana.

    Groetjes Chantal.

  13. Ja, ik heb xc3xa9cht medelijden met je! Wat heb jij moeten afzien zeg…..

  14. mrJanneman zegt:

    Wat een aparte kanonnen had je mee in de white sands

  15. Pleeboy zegt:

    en toen zag je haar als fata morgana?:-)

  16. Martin zegt:

    Ze is wel poepie bruin zo te zien..;-0

  17. Goudkuipje zegt:

    Ongetwijfelt haar poepertje ook, Martin.

  18. oma zegt:

    Ha jager,

    Water, water, ik doe alles voor water. oma, nee ik niet.

  19. Ben Stulen zegt:

    Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…….

  20. Ben Stulen zegt:

    Hier kan ik nou echt niet van slapen……

  21. KRASSA zegt:

    Die ziet er niks te gek uit Jager!
    Maar toen ik zo oud was, zag ik er ook niks te gek uit.
    Ha haaaaa
    Heb een fijne Dinsdag jong.
    Knf. van Krassa

  22. chaser zegt:

    Holy Shit! Dat ziet er lekker uit!

  23. Madbello zegt:

    Moet je die nog scannen ? 😉

  24. Pasula zegt:

    Lijkt me ook echt zwaar geweest, zeker als die dame erbij was. 😉

  25. jager zegt:

    @Madbello; jawel dat zijn nog ouderwetse foto’s van zo’n camera die ergens in een plakboek zitten uit 1995 😉

  26. cathleen zegt:

    hahha
    Is dat zout?
    wel mooi dat wit.
    Was het zo zwaar voor haar zeker.
    Groetjes Cathleen.

  27. Lodewijk zegt:

    Hoezo was het daar afzien. Met deze blondine kan ik me dat levendig voorstellen.

Geef een reactie

