Onderweg naar de keuring?

Heeft er iemand nog een stukje plakband? Ik geloof dat ie breekt…
Hoeveel kans zou deze nog hebben bij de APK keuring?………………

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn knallers. Bookmark de permalink .

0 reacties op Onderweg naar de keuring?

  1. jager zegt:

    @Patrick; in hoeveel landen keny men APK? Hahha
    Maar misschien wel meer kans op Aruba 😉

  2. Je kunt er in ieder geval wel lekker onderuitgezakt in zitten….. 😉

  3. Fiecke zegt:

    Hier kan veel, te veel denk ik maar dit is twijfelachtig.

  4. travelagent zegt:

    Nee yoh dat is ggewoon het model, datt hoort zo.;)Ook weer stroom uit SanFransisco?

  5. els zegt:

    Hallo lieve jagertje
    Een mooie dag. aardig wagentje daar helpt plakband ook niet meer.
    een super dag met de tour… tja
    Steken ook hun kop in het zand.

    kus en liefs van *els.

  6. jager zegt:

    @Travel; jawel, lekkere kernenergie denk ik…

  7. Karel zegt:

    Gewoon de achterwieltjes een meter naar voren en hij is weer stabiel, hahahha

  8. Patrick zegt:

    zou je daar ook nog goedkoop je rijbewijs kunnen halen 😀

  9. Roelof zegt:

    In dit land komt hij zeker door de keuring.

Geef een reactie

