vakantie aangevraagd!

De knoop is doorgehakt. De vakantie is aangevraagd vanaf maandag 30 juli.
Drie weken, zon, zee en heel veel alcohol! Ik heb er zin in!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op vakantie aangevraagd!

  1. Martin zegt:

    Hoezo ga je weg dan..?? hahaaa ohh nee het zou eindelijk eens mooi worden hier geloof ik he??

    Groeten uut Apeldoorn…

  2. cathleen zegt:

    NOu ik hoop dat je een mooi warme vakantie zal hebben.
    waar ga je heen?
    Fijne avond.
    denk dat je niet kan reageren op mijn log.
    Ik kan het zelf niet openen.
    Balennnnnnnnnnnnnnnn.

  3. jager zegt:

    @Martin&Cathleen; naar een strand waar de zon sachijnt en veel bier in de buurt is 😉

  4. *poppie* zegt:

    Yess ook vakantie voor Jager !!
    En niet alleen zon en strand en veel alcohol zal je in je vakantie zien.
    Misschien ook wel een poppie die langs komt buurten *KNIPOOG*

    Fijne avond Jager
    Liefs van ons uit het poppenhuis.

  5. Karel zegt:

    Veel plezier kerel, maar eeh kun je wel 3 weken zonder gamen? 😛

  6. Frank zegt:

    en de wilde vrouwen dan……

    gr.

    frank

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dan ga je vast naar een land waar het mooi weer is en de drank goedkoop. oma

  8. Jenny zegt:

    Niet verkeerd! 3 weken, heerlijk!

  9. Pasula zegt:

    Kijk eens aan! Dat doe je goed Jager, en nu nog even genieten verder van de voorpret.

  10. chaser zegt:

    Chaser heeft over precies 7 uur en 30 minuten vakantie!!!

  11. hehe dat werd tijd;)

    geniet ervan!!
    Ik zal duimen voor lekker weer:)

  12. Anoniem zegt:

    Heerlijk Jager alvast heel veel plezier.:)

  13. travelagent zegt:

    Om jaloers van te worden.;) (bovenste reactie ook ikke hi hi)

  14. Sjoukje zegt:

    Een heerlijk vooruitzicht. Wens je alvast een fijne vakantie en heel veel plezier!

    Greetzzz Sjoukje

Geef een reactie

