Op naar het strand!

De komende weken ben ik op het strand te vinden en mijn woonkamer is al
ingericht! Mist alleen het bier nog op de tafel …..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Op naar het strand!

  1. Wat heerlijk jager!
    En wat wil het geval? Ik ben vanaf zaterdag ook 2 weekjes weg…. Op naar de zon, zullen maar zeggen! Lekker bruin bakken en niet aan logjes denken…..

    Heel veel plezier en tot over 2 weken.

    Groetjes, Arianne

  2. cathleen zegt:

    Denk dat je die moet erbij denken Jager.
    hhahaaaha
    Nog een dag of ben je morgen vrij?
    Groetjes Cathleen.

  3. Patrick zegt:

    Dat ziet er netjes uit laat je het bier niet van zand maken 😀

  4. *poppie* zegt:

    Wahaha leuk je huiskamer ..denk dat het bier op is *KNIPOOG*

    Kom je alvast een heel mooi weekend wensen.
    Wij zijn morgen weg..als het goed is *SMILE*

    Liefs van ons uit het poppenhuis.

  5. Karel zegt:

    Ik zou het maar niet te nat maken met dat bier, dan houd die bank niet lang, hahahah

  6. Goudkuipje zegt:

    Ik mis de laptop nog.

  7. Martin zegt:

    Leuk gemaakt zo’n bankstel..zo heb ik ooit eens in Italie iemand een ferrari zien maken in het zand..prachtig was dat om te zien!!

  8. Anoniem zegt:

    Geniet ervan Jager! Geweldig zo’n zelfgecreeert bankstel.

  9. Pasula zegt:

    Ehm de vorige was dus van mij, Pasula

  10. Ron zegt:

    Ik mis nog wel wat op de foto :-))

  11. jager zegt:

    @Ron; maak je geen zorgen, die mooie dames komen deze week allemaal voorbij, hahahahh 🙂

  12. cathleen zegt:

    Fijne vakantie Jager met veel zon.
    Ga je morgen nog naar het carnaval?
    Groetjes Cathleen.

  13. Lodewijk zegt:

    Heel creatief mannetje.

  14. Jenny zegt:

    Dan toch wel op een ZONNIG strand, he?! Mooi bankie!

Geef een reactie

