Oh, my Corona!


Wat voor bier drinken we dan op het strand? IJskoud met schijfje citroen!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op Oh, my Corona!

  1. Patrick zegt:

    wit biertje met citroen

  2. Sjoukje zegt:

    Proost!

    Greetzzzzzzzzzz

  3. Redstar zegt:

    Ik zou eerst wat anders pakken als ik dat uitzicht had… 😛

  4. roland zegt:

    hey en waar gaat de reis naar toe poppie komt 3 augutus een weekend hier naar toe ik wens jou een fijn weekend

  5. Martin zegt:

    Ik zou het ook wel weten..mjammieeeeeee!!!

    Alvast fijn weekend en geniet van je vakantie..;-)

  6. oma zegt:

    Ha jager,

    Wat doen de pitspoezen in zee, ze horen op de kartbaan. oma

  7. Pleeboy zegt:

    alleen als ie ijskoud is:-)

  8. KRASSA zegt:

    Hoi Jager
    Dank je wel…voor De Parel…
    Felicitatie…
    Ik heb nog geen tijd gehad er van te genieten.
    De PC viel uit en toen de plaatjeshoster en toen na tig’s tijd alles het weer deed, kwam er visite.
    Ik wens je een heerlijke vakantietijd toe jong.
    Geniet ervan.
    Knf. van Krassa

  9. Ikke niet hoor ik wil Sex on the beach!!!

    We zijn er weer maar draaien nog een beetje door in de eindstressfase (wassen, boodschappen etc)
    Maandag loggen we weer volop mee!!

  10. Roelof zegt:

    Dat lijkt me ook wel lekker.

    Roelof

  11. Jenny zegt:

    Proost!Een heerlijk biertje!

  12. *poppie* zegt:

    Dat vind me vriend dus ook heerlijk.
    Nu het weer nog voor het strand *LOL*

Geef een reactie

