Het is komkommertijd!


Het is duidelijk komkommertijd!….It’s clearly cucumber time! Voor oma

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Het is komkommertijd!

  1. Karel zegt:

    Je bent duidelijk weer op zoek naar hrenzen van deze komkommertijd, hahahhaha

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    tnx voor de link.

    Dat je zo vrienden kunt maken, moet je wel een slok op hebben of nog erger geen kokomer maar pado’s. oma

  3. Redstar zegt:

    Je weet dan wel gelijk of tie past 😛

  4. jager zegt:

    @oma; het ging om de link hoor, hahaha, laat die komkommer maar zitten, hahhaha 🙂

  5. Martin zegt:

    Bah nee doe mij die niet maar..;-0
    Het kan weer net door de beugel hier..hihi.

  6. Pleeboy zegt:

    het blijft altijd een mooie tijd:-)

  7. KRASSA zegt:

    Heb een fijne Zondag jager
    en niet teveel komkommers eten.
    Knf. van Krassa

  8. Pasula zegt:

    Zo’n hapje is best gezond, ik weet alleen niet wat het witte spul erbovenop is…

  9. Fiecke zegt:

    Hoi jager ik wou mijn link http://fieckes.web-log.nl/ er bij zetten maar mijn mailbox werkt niet meer dus nu zet ik het hier maar neer.
    Fijne zondag.

  10. cath zegt:

    hum, hierbij krijg ik vreemde associaties.

  11. Cyclad zegt:

    Zal ze ‘m in 1 keer wegslikken?

    Ciao, Ad

  12. tine zegt:

    tja.. komkommertijd of niet, jij weet er wel weer een leuk plaatje bij te vinden…
    fijne zonnige vakantie gewenst…
    liefs, tine

  13. jager zegt:

    @fiecke; ik zet hem erbij hoor! 🙂

Geef een reactie

