Waar heb ik mijn handdoek neergelegd?


De eerste vakantie nacht overleefd, lichte kater, dus dan lekker op naar het
strand om uit te rusten…Hmmm, waar lag mijn handdoek ook alweer?

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

0 reacties op Waar heb ik mijn handdoek neergelegd?

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Ik denk dat je beter een nieuwe kunt kopen.

    Groetjes Roelof

  2. jager zegt:

    @Roelof; Dat zou toch zonde zijn, hahahah 🙂

  3. Martin zegt:

    Eerlijk gezegd denk ik dat ie gejat is..;-)

  4. Patrick zegt:

    ik ben bang dat je hem nu makkelijk zou kunnen vinden

  5. travelagent zegt:

    Die smilie heeft het warm zeg.:)
    Handoek kwijt?….even zoomen wat staat er op? he he.

  6. pleeboy zegt:

    had je wel een handdoek bij je?:-)

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    Volgens oma raak je je kater snel kwijt tussen zoveel mensen.
    bonnie tyler – beautys zowat klaar. oma

  8. jager zegt:

    @oma; een mooie anti kater cd:>

  9. KRASSA zegt:


    Hoi Jager
    Jij ook een leuke nieuwe week.
    Je vakantieplannen klinken niks te gek.
    Ha haaaa Nu de uitvoering nog.
    Maar naar zulkse landen kan je beter niet gaan tijdens de bloedhete zomers. 40 Graden of meer is het er maar zo!
    Dan zie je alleen maar je hotel en het zwembad.
    Dat is goedkoper in eigen land. Hotel en zwembad.
    Ha haaa
    Maar daar kan je wel lekker smachtend dromen over de koele regendagens in NL.
    Trusten jong.
    Slaap lekker en heb een fijne Maandag.
    Knf. van Krassa

  10. *poppie* zegt:

    Whahaha wat een drukte je handoek vind je daar niet meer..denk dat iemand anders er nu op ligt *LOL*
    Had je hem wel mee genomen Jager ??
    Ja ja als alles goed is komen we we richting jullie *KNIPOOG*

    Fijne maandag.
    Liefs van ons.

  11. Ben Stulen zegt:

    Jij wilt de mensen gek maken……….

  12. Ik zie hem… naast die groene parasol!!!

  13. Redstar zegt:

    Uh, die van jouw drijft daar in het water volgens mij 🙂

  14. Marcel. zegt:

    Mij te druk, ik neem het volgende strand wel.

  15. jager zegt:

    @Poppie; onze richting uit? Dus je komt ook naar het strand? Hahahah

  16. Jenny zegt:

    ahaha….zoekplaatje!

Geef een reactie

