Topless op het strand?!

Het was vandaag een stuk minder druk op het strand dus heb ik een mooie vergezicht foto gemaakt over het strand. Ik heb de foto wel wat verkleind omdat hij anders niet paste maar hij is natuurlijk weer te vergroten door erop te klikken.

M
ocht u vanaf vandaag even niks van mij horen dan kan het het liggen aan het feit dat ik dus met vakantie ben..(maar het zou ook kunnen dat ik gewoon in de 18+ sectie ben gedumpt door web-log… What-ever, topless mag toch?!)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Topless op het strand?!

  1. cathleen zegt:

    Fijne vakantie Jager.
    Geniet ervan met veel moois op het strand.
    hahahhhaahah
    Groetjes Cathleen.

  2. Goudkuipje zegt:

    Topless is in mijn ogen geen probleem. Kijk maar wat er op het strand ligt. Alleen als je de kale kano vol in beeld krijgt is niet zo SFW. Fijne vakantie verder.

  3. Karel zegt:

    je doet het dan toch, heerlijk!

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    ondanks het weer bleek het toch een mooie stranddag te zijn. oma

  5. Pleeboy zegt:

    je gaat toch niet zeggen dat weblog ineens preuts is geworden:-)
    maar moet zeggen dit is gewoon kunst

    lig nu helemaal in een deuk
    Ongeldige URL ‘http://pleeboy.punt.nl/’
    Verbeter alsjeblieft de fout in het onderstaande formulier en klik vervolgens op ‘Publiceren’ om je bericht te publiceren. gaat weblog punt boycotten

  6. Patrick zegt:

    waar is de grens dit moet kunnen lijkt me geniet lekker van je vakantie maar dat gaat goed zo aan de foto te zien 😀

  7. Redstar zegt:

    Plezierige vakantie dus!

  8. Een strand met bergen.. dat zie je toch maar weinig Jager….

  9. travelagent zegt:

    Wat een zooommm of zo iets ..

  10. onlyliesbeth zegt:

    hele fijne vakantie!
    wij zijn net terug

  11. onlyliesbeth zegt:

    hele fijne vakantie!
    wij zijn net terug

  12. Sjoukje zegt:

    Zover reikt het zicht niet, je ogen blijven ergens hangen …. hihi.

    Greetzz Sjoukje

  13. KRASSA zegt:


    Ik zie helemaal geen reclame op je web.
    Hoe heb je dxc3xa1t voor elkaar gekregen?
    Toch maar voor je web betaald???

    Als topless mag van de NL. wet, mag het mi. ook op je web!

    Ik blijf het raar en ouderwets vinden, dat je verhaaltjes tegen ons steeds over…u…gaat…ipv. je en jij!
    Niemand van ons zegt u tegen de medeweppers…
    Nou ja…Een ouderwetse z*k ben je wel! Toch??xc2xbfxc2xbf??
    Heb een fijne vakantie jong.
    Knf. van Krassa

  14. mrJanneman zegt:

    waar bestel je een parasol als deze

  15. Dees zegt:

    ow zie mijn reactie op je hyves 🙂 komt me bekend voor dat “dubbel”

  16. Pasula zegt:

    Zee en strand nemen toch wel 20% ruimte van de foto in, knap gedaan jager!

  17. jager zegt:

    @Pleeboy; boyot vanwege de mooie plaatjes hiero, hahahha:>
    @Krassa; ik heb niks betaald, gewoon scriptje gebruikt! 🙂
    @Dees; dubbel loggen op hyves idd.
    @Janneman; die parasol is prive hoor! :>

Geef een reactie

