Creatief met zand


Zoals ook vorig jaar, zijn we weer creatief met zand geweest..
Jazeker, het is mooi weer en ik ben nog bijna geen moment nuchter geweest!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Creatief met zand

  1. Patrick zegt:

    ik moet nog werken 1 dag maar s’avond doe ik net of ik al vakantie heb 😀

  2. Roelof zegt:

    Dat is zeker creatief.

    Groetjes en een fijne vakantie nog.

    Roelof

  3. jager zegt:

    @Patrick; ik dacht dat jij ook al vakantie had, maar dan alvast een hele mooie vakantie en ik hoorde dat het weer beter zou worden… 😉

  4. onlyliesbeth zegt:

    hele fijne vakantie Jager met superveel mooi weer en alles wat er nog meer bij hoort!

  5. Martin zegt:

    Jij bent zekers crea bezig geweest,en het lijkt er inderdaad verdomd veel op..dat wij op hetzelfde strand waren..;-)))

  6. oma zegt:

    Nou jager,

    Heb je erg mooi gemaakt, creatief met zand.
    De beste vakantie is denk ik ook zonder nieuws.
    Maar luister graag naar stations op afstand. oma

  7. Dees zegt:

    Vandaar die zandkorrels 🙂 daar ben je wel even mee bezig geweest volgens mij enne voor mij ook nog 1 dag misschien half als ik geluk heb. 🙂

  8. Lodewijk zegt:

    Die zandsculpturen worden steeds fraaier.
    En laat de zon goed zijn werk doen Jager.

  9. Pleeboy zegt:

    en dan te bedenken dat het weekend nog beter (lees geschaarder gekleed:-)word:-)
    have Fun

  10. KRASSA zegt:

    Hoi Jager,
    Crea in de Zandbak…Geniet ervan he!
    Knf. van Krassa

  11. travelagent zegt:

    Ik zie geen verschil….;)

  12. Ben Stulen zegt:

    Is dat een zandcompuliscuur………….

  13. Ha die Jager dat is wel even een ander sculptuurtje dan dat wij op onze log hebben.. maar ja jij bent dan ook doorlopend in de lorem

  14. cathleen zegt:

    Veel plezier jager.
    Gaat nog lekkerder worden van het weekend.
    Kan je nog meer creatiever worden.
    Geen moment nuchter?
    hahahahhhahahaha
    Gaat goed met je.
    Fijne vakantie nog.
    Groetjes Cathleen.

  15. Op dit tijdstip ben je wel nuchter toch??

    of….;)

  16. tine zegt:

    Creatief hoor..
    liefs, tine

  17. Redstar zegt:

    Jaja, jullie vermaken je eigen wel zo te zien. Het schoonspoelen was ook wel leuk neem ik aan… 🙂

  18. Jenny zegt:

    Je hebt goed je best gedaan!

Geef een reactie

