beachbabe 2


Ik wilde vragen of het lekker was…Helaas weet ik het nu nog steeds niet..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op beachbabe 2

  1. oma zegt:

    Ha jager,

    Durfde je het niet te vragen, of mocht je het niet vragen? oma

  2. onlyliesbeth zegt:

    haha deze is wel grappig , misschien vond ze wat er in haar boek stond wel spannend maar je kon zeker niet laten om een foto te nemen 🙂

  3. Frank zegt:

    Hoi,
    Waarom zie ik dat nooit op het strand?
    Groetjes,

    Frank

  4. Ben Stulen zegt:

    Hoe gaat het nu met je blauwe ogen ?????

  5. KRASSA zegt:

    Bofkont,
    Wat een schitterend weer heb jij in je vakantie Jager.
    Geniet ervan!
    Knf. van Krassa

  6. Marcel zegt:

    Mooi en zo geconcentreerd bezig!

  7. Patrick zegt:

    ze kan zuigen als de beste dat heb ik allang gezien 😀 insmeren vandaag!!!

  8. Goudkuipje zegt:

    Oefening baart kunst. Heeft ze het ’s avonds minder moeilijk. Had alleen een dikker ijsje genomen voor het oefenen. De boel moet namelijk wel passen. 🙂

  9. Fiecke zegt:

    Lekker zo op het strand, fijne zondag

  10. Redstar zegt:

    Zulke momenten zie ik niet vaak op het strand.. Mss moet ik een ander strand zoeken 🙂

  11. Paul zegt:

    De competitie is nog niet begonnen maar de training is al in volle gang, hi hi!!!

  12. Martin zegt:

    Heerlijk zo’n augurk toch..ohh ja joh..!!

  13. Roelof zegt:

    Ze was vast aan het oefenen voor de avond.

    Roelof

  14. **droomt terug naar de tijd van Cola calippo ijsjes op het strand**

  15. Als ze “voor ’t eggie” ook gelijktijdig een boek leest, geef ik mijn pijp aan Maarten. Plaatje rockt wxc3xa9l!

  16. mrJanneman zegt:

    Da’s een mooi plaatje.

    Soms wou ik dat ik een ijsje was.

  17. zuigen kreng… hehe.. ;o)

Geef een reactie

