beachbabe 3


Even vragen of het water lekker was…..Het was nog een beetje koud…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op beachbabe 3

  1. Martin zegt:

    Ze ligt er anders lekker bij hoor..;-)

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    dit is de derde keer, kijken of het nu lukt.
    Ze ligt er best gelukkig bij.oma

  3. Pleeboy zegt:

    van mij mag je elke dag vakantie hebbenb op deze manier:-)

  4. Goudkuipje zegt:

    Leuke meid, maar qua leeftijd volgens mij op het randje.

  5. jager zegt:

    @Pleeboy; dat zou ik ook wel willen 😉
    @goudkuipje; niet voor mij en dan mag het toch…Ik heb haar leeftijd niet gevraagd alleen de water temperatuur en die was boven de 18 graden, hahhaha

  6. Karel zegt:

    Sow, welk strand was dat ook al weer?:P

  7. Pasula zegt:

    De zon is heet dus het water mag koud zijn.

  8. Marcel zegt:

    Je hebt het wel druk op je vakantie!

  9. cathleen zegt:

    Water koud?
    Aan haar te zien niet.
    Fijne vakantie nog Jager.
    Groetjes Cathleen.

  10. She wanna have … .. … …..
    Come on everybody

  11. travelagent zegt:

    Maakt niet uit zal haar goed staan een beetje eh .. koud.;)

  12. Redstar zegt:

    Het was nog een beetje koud? Had ze dan niet even om kunnen draaien voor de foto? 😛

  13. Sjoukje zegt:

    Ik zie geen kippenvel, dus zal het wel meevallen.

    Groetjes sjoukje

Geef een reactie

