beachbabe 5

Ik was vandaag getuige van een miss verkiezing, compleet met wet t-shirt contest en daar waren een aantal overtuigende punten die de dames maakten. Het is een zwaar leven zo’n vakantie maar ja, iemand moet het toch doen?

V
anavond alweer aan de corona’s geslagen en misschien vanavond nog een gezellig kroegje, maar dat doen we eigenlijk al iedere avond, hihihi. Dus maakt u zich over mij maar geen zorgen, ik moet als ik terug ben van mijn vakantie waarschijnlijk naar een afkick kliniek…

Maar tot die tijd nemen we het er nog even van!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op beachbabe 5

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Ja, dat zal afkicken zijn voor jou.

    Groetjes Roelof

  2. jager zegt:

    @roelof; ik doe mijn best, hahahah

  3. Karel zegt:

    Wow, die punten zijn inderdaad overtreffend, hahahha, zuipert!

  4. cathleen zegt:

    Volgens mij heb ze het koud.
    hahaahahaha
    Kijk je uit Jager.
    Groetjes en geniet van je mooie vakantie.

  5. onlyliesbeth zegt:

    dat geloof ik graag dat jij moet bijkomen van je vakantie. Ik hoef ook niet veel plezier te schrijven want dat heb je toch wel 🙂

  6. Jenny zegt:

    Ach jongen toch, ik heb zo’n medelijden met je! Hou je dit zware leven nog wel vol?

  7. Redstar zegt:

    Ik denk dat ik volgende keer maar met jullie mee ga op vakantie… 🙂

  8. jager zegt:

    @Jenny, ja het is best zwaar want ik moet er zo weer vandoor…Alweer naar een kroeg ofzo…. 😉

  9. ilse zegt:

    die kan zo op punt.nl

  10. Martin zegt:

    Wat een beest ben jij toch he..mazzellaar..;-)

  11. oma zegt:

    Ha jager,

    zolang je aan het eind van de avond nog voutloos afkick kliniek kan zeggen valt het mee.
    Maar heeft het geen invloed om onder invloed mee te doen aan een verkiezing. oma

  12. Pleeboy zegt:

    waarom denk je dat ik bij punt zit:-)

  13. Patrick zegt:

    Dat gaat lekker zo jager!! Have Fun

  14. Hier lopen ook regelmatig wetshirtjes hoor maar dat komt dan weer de regen .. telt dat ook?

  15. Fiecke zegt:

    Mooi meisje daar bij jou op het strand.

  16. Pasula zegt:

    De afkickkliniek is geboekt!!

  17. travelagent zegt:

    Verdorie waar zit je uberhaupt ik wil er ook heen…(kwijl)

  18. KRASSA zegt:

    Je hebt het zwaar lieve Jager…
    Maar je komt wel door die vakantie heen.
    Ik heb er weer een woordspel op staan.
    Fijne dag.
    Knf. van Krassa

  19. Sjoukje zegt:

    Dat wordt echt afkicken voor je. Sterkte!

    Greetzzz Sjoukje

  20. Frans zegt:

    Waarom kom ik nou nooit zo/n babe tegen op het strand:-)

Geef een reactie

