beachbabes 6


Ze wilden graag beroemd worden. Dus die mogelijkheid geef ik ze hiero!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op beachbabes 6

  1. Roelof zegt:

    Nu worden ze echt wel beroemd.

    Roelof

  2. Patrick zegt:

    Je moet wat over hebben voor je contacten

  3. jager zegt:

    @Patrick; speciaal voor de vaste bezoekers…Ik weet waar ze wonen, hahahha 🙂

  4. Karel zegt:

    Die zijn best hot maar naar dat strand wil ik ook! :>

  5. Redstar zegt:

    Jager jager, en je hebt ze zeker ook gezegd dat ze je kunnen vertrouwen en zo… 🙂

  6. jager zegt:

    @redstar; ze worden vast klanten hiero, hahah:>

  7. anne zegt:

    Ha jager,

    Nou zo snel zijn er maar weinig beroemd geworden.
    Je verzoek komt in de volgende show, na de vakantie.
    oma gaat ook maar een beetje jagen. oma

  8. Pleeboy zegt:

    ik wil wel helpen om ze beroemd te maken:-)

  9. oma zegt:

    Ha jager,

    is anne me net voor met zijn commendtaar.
    Nog een fijne vakantie, wij zijn ook weg. oma

  10. jager zegt:

    @Pleeby; dat geloof ik!
    @oma en anne; de vakantie is al halverwege en we wachten het af dan 😉

  11. Martin zegt:

    Wat een versiertruuk zeg..je bent me der eentje hoor..;-)

  12. Dees zegt:

    Johh dat jij nog tijd hebt om achter de computer te zitten met al die schoonheden om je heen 🙂

  13. jager zegt:

    @dees; daar hebben ze tegenwoordig hele gezellige cafe’s voor:P

  14. KRASSA zegt:

    Hoi Jager…
    Geniet van je vakantie.
    Knf. van Krassa

  15. Wat ik me nou al een aantal beachbabes geleden begon af te vregen he.. die naam Jager… komt die soms ergens anders vandaan???

  16. travelagent zegt:

    Dat lijkt me totaal geen probleem.
    @Je zit natuurlijk gewoon aan de Nederlandse kust he he.(hoewel als ik deze foto,s zie hi hi.

  17. ilse zegt:

    mooie meiden! echte beachbabes!

  18. Frans zegt:

    Ik had de onderkant ook wel ff willen zien van die babes jager:P

  19. cathleen zegt:

    Beroemd zijn ze al denk ik.
    Ze staan toch op je log?
    Fijne avond nog.
    Groetjes Cathleen.

  20. Lodewijk zegt:

    De dames zitten wel in je hoofd Jager. ’t Zal de vakantie zijn, maar ik begin alweer een beetje naar de oude vertrouwde Jageritems te verlangen met af en toe natuurlijk een mooie uitstap naar het vrouwelijk schoon.

Geef een reactie

