beachbabes 9, 10, 11 en 12!


Kan er iemand helpen afkloppen?? Het is nu weer mooi geweest…toch?

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op beachbabes 9, 10, 11 en 12!

  1. Patrick zegt:

    wat moet er afgeklopt worden 😀

  2. Karel zegt:

    Ik laat mijn handjes wel wapperen hoor! :>

  3. roland zegt:

    heyyyyyyy jager ik ga een wereld reis maken op punt.nl gr roland

  4. Renesmurf zegt:

    hehe, lekker uitzicht als je zo op je handdoekje ligt.

  5. Welk strand kom jij, joh… Ik kom meestal alleen homophiele duinkonijnen tegen.. Mijn fakansie is reeds gestart..

  6. Lodewijk zegt:

    Waar en bij wie mag ik beginnen.

  7. Pasula zegt:

    Weer mooi of mooi weer???
    Maak er een spetterende zondag van Jager!

  8. Redstar zegt:

    Het zit er dus op voor je.. We zullen je vakantiefoto’s missen…

  9. Roos zegt:

    Beste Jager

    Nou is het mooi genoeg geweest met die beach babes van je ja. Moet ik U er helpen aan herrinneren dat de vorige poll toch overduidelijk MEER lees MEER Mannen op je log moesten verschijnen? Ja he Jager , dat weet jij vast nog wel [ondanks mijn streken] , nou komt er nog wat van of niet.

    Liefs van Roos

  10. jager zegt:

    @Roos; helemaal gelijk maar ik weiger om hier kerles te plaatsen, daar zijn andere logs veel beter in 😉 ….daarbij heb jij vals gespeeld, hahahahah

  11. Anoniem zegt:

    geen knaller?:-((

    zie toch elke keer reclame als ik je log open hier
    doe dr wat aan:-))

  12. Anoniem zegt:

    geen knaller?:-((

    zie toch elke keer reclame als ik je log open hier
    doe dr wat aan:-))

  13. Roos zegt:

    Doe nou niet zo moeilijk man , wees een echte Jager! … gewoon een met kleren aan wat dachie anders???
    Whahahahahah ik speel nooit vals lekker puh , zeg nou zelf genoeg vrouwen op het net hoor moet je maar bij hotbabes en wanted kijken bijvoorbeeld tssssssssss

Geef een reactie

