Even afkoelen!


Het strand zit er weer op en we gaan nu nog een weekje cool downen thuis.
Het waren 2 mooie weken en nu moeten weer aan de wodka om het warm te
krijgen. Mijn maag heeft het zwaar gehad van al die alcohol maar voor de rest
was het alleen maar genieten. Hopelijk wordt het nog een beetje warmer deze
week maar ik heb ook nog genoeg klusjes thuis te doen….ijsje?

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Even afkoelen!

  1. Karel zegt:

    eindelijk! maar die beachbabes ga ik wel missen! :>

  2. Frans zegt:

    Welkom thuis staat je huis er nog jager.

  3. jager zegt:

    @frans; zekers, alleen al het bier was op… 😉

  4. pleeboy zegt:

    geloof me nu maar het word klote weer
    en die ken Roos ook in dr… steken:-)

  5. Patrick zegt:

    Is dit die duitste Beer? 😀

  6. Roos zegt:

    Whahahah dat zegt Pleeboy goed ook nog is hihihi , gekke vent is dat hoor Jagert ikke niet. Ik voerl me geloof ik een beetje als die ijsbeer vandaag 🙂

  7. Lodewijk zegt:

    Het zit er dus weer op met het strand. Na het warme intermezzo met de dames dus weer teijd voor verkoeling.

  8. Pluisje zegt:

    ja de zomer is hier ver te zoeken en ook die beach babes zullen zich hier in nederland niet laten zien deze week ben ik bang

    maar welkom thuis jager

  9. Een week lang in het Cooldown cafxc3xa9.. nog steeds niet genoeg drank gehad hahaha..

    Maar dat ijsje gaat er wel in hoor..

    lief plaatje trouwens

  10. Redstar zegt:

    Tja dat zal ff wennen worden. Ook voor ons trouwens. Geen strandmeiden meer…

  11. cathleen zegt:

    Nu al 2 weken voorbij?
    Gaat hard he.
    Veel plezier thuis.
    Een ijsje is nooit weg.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  12. travelagent zegt:

    Ik zie hieronder dat ik nog wat beach babes gemist heb.
    Nu weer in ons koudekikker land, ach het kan erger.

  13. Roos zegt:

    En??? ben je de dag nog redelijk doorgekomen of viel het tegen?
    Groetjes van Roos

  14. Renesmurf zegt:

    De voorspellingen zijn niet al te best, maar we hopen er maar het beste van!

  15. Fiecke zegt:

    Je krijgt het warm als je even in ijs ligt, het is ook goed voor reuma.

Geef een reactie

