Iemand nog een kauwgompie?


Daar zweef je dan honderden kilometers boven de aarde en je hebt een klein
gaatje in je hitte schild, wetende dat een vorige space shuttle in de dampkring
uit elkaar viel door hetzelfde euvel..Ach NASA zegt dat het wel moet kunnen.
Ik zou toch behoorlijk bezorgt zijn over een niet zo fijne terugvlucht..!

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Iemand nog een kauwgompie?

  1. Roelof zegt:

    Nou ik zou me zowiezo niet lekker voelen daarboven.

    Groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  2. Karel zegt:

    Als ze neerstorten dan heeft NASA echt wat uit te leggen….

  3. Roos zegt:

    Precies wat je zegt Jager , dan valt er weinig meer te jagen.

  4. Patrick zegt:

    Ik zit hier ook goed

  5. jager zegt:

    @Patrick; zolang je geen brokstukken op je kop krijgt wel ja, hahahhaha

  6. Goudkuipje zegt:

    CNN staat hier dag en nacht aan.

  7. Sjoukje zegt:

    Ik sta liever met beide benen op de grond.
    Fijn weekend!

    Greetzzz Sjoukje

  8. Martin zegt:

    Ik blijf liever aan de grond nu ik dit zie..whahaaa..!!

  9. Jenny zegt:

    En IK zou blij zijn als ik weer veilig op de aarde terechtkom….slik!

  10. Ik zou echt niet zo’n ruimtewezen willen zijn hoor.. brr het idee dat je geen aardkloot meer wordt lijkt me ondraaglijk.

  11. Redstar zegt:

    Ik zou denk ik lekker in dat ruimte station blijven. Maar aan de andere kant. Een klap en het is voorbij…

  12. Frans zegt:

    Volgens mij leren ze helemaal niks van hun eerdere fouten bij nasa het is triest .

  13. Renesmurf zegt:

    Ze zullen wel weten wat ze doen.

  14. Madbello zegt:

    Is je auto APK gekeurd ? 🙂

Geef een reactie

