Nieuwe auto deel 1


Binnenkort gaan we een nieuwe auto kopen, dus nu de komende weken aan u
het oordeel over het beste model voor mij! Beetje weinig laadruimte?

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn knallers. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nieuwe auto deel 1

  1. ilse zegt:

    is dit het model inclusief trampoline om achter je stuur te kunnen komen?

  2. travelagent zegt:

    En jouw auto moet iets van een trein in zitten.;)

  3. KRASSA zegt:

    Jij en een auto?
    Geloof ik niks van.
    Heb een fijune Woensdag.
    Knf. van Krassa

  4. chaser zegt:

    Waar kan je de caravan aan vast maken?

  5. Roos zegt:

    Hihi en dan die smiley erbij … zie het helemaal voor me in een woonwijk whahaha
    Maar wat dachie van een Porsch Chayenne *kwijl*

  6. Pasula zegt:

    Is wel een goeie hoor, ik kan er naast zitten dus ik zou zeggen: doe deze maar. 😛

  7. cathleen zegt:

    Veel plezier met jullie nieuwe auto.
    Deze zal ik niet nemen of je moet van klimmen
    houden.
    Fijne dag.
    Groetjes Cathleen.

  8. Karel zegt:

    Is dat nou die nieuwe smart four, four? 😛

  9. Redstar zegt:

    Het opstapje is iets te hoog bij deze..

  10. Moet je nu voor dit “outotje” ook meer belasting gaan betalen?

  11. onlyliesbeth zegt:

    mmm deze niet, wacht nog even de anderen af..

  12. Dees zegt:

    Waar was jij?? Niet op het moment dat ik in de thermen was want dan had ik tenminste mee kunnen rijden 🙂

Geef een reactie

