Hierblijven jij!

3f17faad24[1]
Nog een achterhaalde vakantie foto….Ouch, ze was net op tijd!
Sorry dat ik nog niet iedereen heb bezocht deze week maar het is druk op het
werk na 3 weken vakantie en thuis wordt er verbouwd…Maar ik kom eraan!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hierblijven jij!

  1. Roos zegt:

    Jager jaagt er rustig op los joh … leuke verdwaalde foto wel hahaha

  2. Renesmurf zegt:

    Oei, die zal wel striemen hebben waar je ze niet moet hebben!

  3. els zegt:

    lieverd dan moet je naar griekenland…
    hier blijf het huilen met de pet op ..
    maar ik zal je mijn zonnetje sturen.
    en xxxxxxxxxxxxxxjes..*els

  4. Cath zegt:

    Leuke foto hoor en doe lekker rustig aan daarvoor is het vakantie tijd al een tijd 😉

  5. ilse zegt:

    zo he, die heeft hem goed te pakken
    en er wordt verbouwd? wat gaat er gebeuren?

  6. Martin zegt:

    Auw..dat gevalletje zal pijn doen na die tijd..!!
    Zou bijna iets anders neerzetten, maar ik hou me maar in vanavond..;-)

  7. Goudkuipje zegt:

    Nou, bij zo’n oud lijk probeer ik ook pleite te wezen. Ben wel 37, maar nog steeds geen leifhebber van antiek……

  8. Jahoeii…. oma weet wel raad met weglopertjes dus… hahaha

  9. Madbello zegt:

    Nou sterkte jongen 😉

  10. Redstar zegt:

    En nu de zelfde handeling nog een keer, maar dan bij moeders 🙂

Geef een reactie

