Niet in kunnen houden….


Vandaag ben ik de halve dag bezig geweest met herstellen van mijn Windows
nadat ik gisteren een of andere shit trojan op mijn pc had gekregen!
Honderden keren opnieuw opstarten, veilige modus, restore en uiteindelijk
was het upgrade van de Internet Explorer naar versie 7 de oplossing….
Ik had dus wel een excuus vandaag door alle shit maar ik ben benieuwd
welk excuus de meneer boven in de foto heeft.. Heeft u toiletpapier….?

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Niet in kunnen houden….

  1. Martin zegt:

    Dus ik neem aan dat je de Trojan gelukkig hebt kunnen verwijderen..zonder Window’s opnieuw te hoeven installeren..pfff gelukkig maar..!! maar tijd kost het wel weer ja lastig.

    Kom je toch ondanks alles ff een fijn zonnig weekend wensen.;-)

  2. jager zegt:

    @martin; ja het is gelukkig opgelost maar daarvoor was ik wel een dag chagerijnig en heb peultjes gezweet, hahahhaha

  3. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Dat heeft hij zeker nodig.

    Groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  4. Pluisje zegt:

    tja das echt shit hoor als je dat overkomt…..

  5. pleeboy zegt:

    nooit beginnen over trouwen:-)
    dan haal je alles binnen gna gna
    maar gelukkig je heb het gered

  6. Renesmurf zegt:

    Die meneer is er wel even ernstiger aan toe!

    En jij moet maar oppassen met virussen en downloaden en zo.

  7. Pasula zegt:

    Wat balen als je dat gedoe met je pc hebt, gelukkig ben je er handig genoeg mee om het op te lossen. Meneer op de foto had ook wel wat oplosmiddel kunnen gebruiken…

  8. *Poppie* zegt:

    Gister zat ik dus ook te … bij me zus met haar pc ..ze kan geen foto“s er op zette.
    Vandaag maar ff verder kijken wat ik er voor nodig heb haha…moet lukken.

    Nou ik denk dat ie man te veel chocolade taart heb gegeten *LOL*

  9. tine zegt:

    computer weer virusvrij… wat een werk is dat vaak toch..
    maar ik denk dat ik dat toch liever heb dan dat ik in een situatie als op de foto terecht kom…..
    fijn weekend
    liefs, tine

  10. ilse zegt:

    ieuw wat een viespeuk
    en upgraden naar versie 7? hoe doe je dat?

  11. cathleen zegt:

    haahaha
    Wat een viespeuk die man.
    ahhaahaha
    Gelukkig doe je pc het weer.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  12. Redstar zegt:

    Grmmmfff, die fucking trojans ook… Afijn, je hebt nu wel s’werelds beste browser 🙂

    Goed W-end

  13. travelagent zegt:

    En ook nog Homo gezegt tegen die agent?(ik week het flauw).

  14. Sjoukje zegt:

    Gelukkig heb je het probleem op kunnen lossen.
    Gadver, die man … brr.
    Nog gefeliciteerd met je vriendin!
    Groetjes en een fijn weekend!
    Sjoukje

  15. Madbello zegt:

    Je zal maar daar staan, maar van zo een paard van troopje word je nooit vrolijk van, zonde van de tijd.

  16. Die paarden galopperen ook altijd je hele pc door he..Ja en dan gaat ie steigeren dat computertje

  17. KRASSA zegt:

    Fijn dat je het gedichtje leuk vindt Jager.
    Voor gelezen? Aan wie? Wat? Waar?
    Fijn dat je je programma’s weer Troyevrij in orde kreeg.
    Wat een onnodige tijd voor de gedn van een ander is dat he!

    Lekker weer is het dit weekend he.
    Geniet er maar van.
    Knf. van Krassa

  18. jager zegt:

    @Ilse gewoon naar microsoft.nl en dan IE 7 downloaden 😉
    @Redstar; jazeker Firefox! IE was de reden van alle problemen… 😉

  19. Jenny zegt:

    Het zal je maar gebeuren……de man op de foto bedoel ik dan!
    Het zal je maar gebeuren….zo’n k***e trojan!
    Greetz!

Geef een reactie

