Oude pc’s de deur uit.


Het was een erg drukke week met veel werk en veel computer inrichten maar
ik denk dat ik nu weer aardig bij ben en dus is het tijd voor een biertje op het
resultaat. Even de oude pc’s de deur uitgedaan,  grote schoonmaak!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op Oude pc’s de deur uit.

  1. Roos zegt:

    Nou dat werd wel eens tijd om op te ruimen hahaha. Hey neem er eentje van mij gaan we saampies proosten op een heerlijk weekend Jager. Groetjes van Roos.

  2. jager zegt:

    @Roos; proost! en nu is er ook weer ruimte in de koelkast, hahhahah

  3. KRASSA zegt:

    Opgeruimd staat netjes Jager….
    Heb een fijn weekend jong.
    Knf. van Krassa

  4. Sjoukje zegt:

    Dat zijn er nogal wat. Geniet van je vrije weekend.

    Greetzzz Sjoukje

  5. frans zegt:

    Heb je een nieuwe jager ,je moet natuurlijk bijblijven voor de games of niet een pc word zo te traag met al die combat spelletjes van jou hahaha fijn weekend;-)

  6. Karel zegt:

    Ach je bent er weer, met een nieuwe pc dus! 😛

  7. Pluisje zegt:

    dus alles is weer in orde? dan is een biertje wel op zijn plaats!!

    fijn weekend

  8. Martin zegt:

    Dat lijken mij een behoorlijk aantal voedingen..;-))))

    Blij dat je weer terug bent..lollzz.

    Ps: Hoe doet de nieuwe game pc het..??

  9. Redstar zegt:

    Zo te zien heb je er in een klap een berg ruimte bij 🙂
    En tevreden met je 2 gig spel pc?

  10. jager zegt:

    @martin; te snel voor mij 😉
    !redstar; ik wordt gek van die snelheid en houd het niet bij met mijn muis 😉

  11. Renesmurf zegt:

    Nou zeg, daar kan niet eentje bij!

  12. pleeboy zegt:

    tis ff wennen he:-)
    maar dan heb je ook wat

  13. oma zegt:

    Ha jager,

    Je hebt flink opgeruimt en erg makkelijk de chinees die het komt afhalen. oma

  14. ilse zegt:

    dus nu kun je weer gewoon lopen in huis?

  15. Patrick zegt:

    Opgeruimd staat netjes 😀

  16. Hier zou de oude pc eigenlijk ook de deur uit moeten
    maar ja…zolamg hij nog lekker snort mag hij blijven:)

  17. mrJanneman zegt:

    verbind die jongens aan elkaar en je hebt een hele dikke server staan.

    je spelletjes gaan veel mooier dan!!!!

  18. Martin zegt:

    @Jager dus nog maar ff oefenen..of een echte gamersmouse kopen..??

  19. Madbello zegt:

    Is dat geen chemisch afval ???

Geef een reactie

