Tijd voor een biertje


Het was wederom een erg drukke week en ik heb voor voorlopig besloten
om mijn weblog alleen nog in het weekend bij te werken. Door de week kom
ik op het moment tijd te kort en ook ontbreekt het mij aan enige inspiratie.
Excuses voor de vaste bezoekers maar ik kom nog regelmatig langs hoor!
Het is maar tijdelijk dus, ‘I’ll be back’! Hier meer over het Zenith bezoek


In de Zenith was het afgelopen zaterdag erg gezellig en behoorlijk druk met
ongeveer 5000 bezoekers. Het duurde even voor we binnen waren en een
drankje konden bestellen en rond half 2 s’nachts trad Kate Ryan op. Verder
was er goede muziek van Ron van Beuken en hebben we alle verschillende
zalen bezocht en lijkt er verder weinig veranderd. In het weekend van 15
september gaan we er weer naar toe want dan komt Jeckyll & Hide en dus
gaan we jumpen! Have a very nice weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tijd voor een biertje

  1. Patrick zegt:

    Nog 2 uur en een kwartier dan begint de borrel

  2. jager zegt:

    @Patrick; veel plezier, ik heb thuis een borrel, hahaha 🙂

  3. Madbello zegt:

    Krijg gelijk trek in bier, maar moet nog een paar uurtje wachten en gelukkig hoef ik niet naar die drukte.

  4. frans zegt:

    Inplats van het biertje graag die dame ;P fijn weekend jager

  5. roland zegt:

    heyyyyyyyyy ik wens jou een fijn weekend

  6. KRASSA zegt:

    Heb een fijn weekend Jager…
    Zo te zien aan het plaatje,
    lukt je dat wel!
    Knf. van Krassa

  7. Mevr. Vaut zegt:

    He Jager! Fijn dat je er weer even bent, maar jammer dat je niet zoveel tijd en inspiratie hebt…

    Maar hopelijk komt dat weer terug….

    Fijn weekend!
    en p.s. errug gewaagd plaatje!

    Arianne

  8. Karel zegt:

    Hey daar is tie weer, jij hebt het volgens mij alleen druk met je nieuwe pc en gamen maar geef mij ook maar een biertje…Tjee stel jij ze ook altijd onder in de koelkast? hhahahahha

  9. Redstar zegt:

    Shit, reken ik me tegenwoordig tot de vaste bezoekers, gaat de frequentie naar benden… Deze heerlijk foto maakt overigens alles weer goed 🙂

  10. jager zegt:

    Redstar+ daar zeg je me wat, ik moet je linkje hier nog plaatsen…maar deze periodes duren nooit lang bij mij…

  11. oma zegt:

    Ha jager,

    Zaken gaan voor het meisie, niet te veel hooi op je vork nemen.
    ben benieuwd voor status quo. oma

  12. jager zegt:

    oma+ staus quo bevat erg mooie nummertjes, maar morgen de update

  13. pleeboy zegt:

    de meesten hebben een zomerstop maar jij begint al met het najaar:-)
    maar gelijk heb je internet komt gaat nooit voor alhoewel:-)

    laat het je goed smaken:-)

  14. travelagent zegt:

    Tjonge zal ik je missen door de weeks mjammie Biertje?:):)

  15. Renesmurf zegt:

    We zijn toch weer helemaal bij!
    Beter iets dan niets!

  16. Ben Stulen zegt:

    Mag ik mijn koelkast weer terug ??????

  17. ilse zegt:

    ik vroeg me al af waar je was maar ja, soms heb je het gewoon druk en/of geen inspiratie
    kan gebeuren

  18. Oh, Sjxc3xa9sus! Laat mij dit nooit overkomen! Geen inspiratie en geen tijd! Een gruwel voor de zelfrespecterende webloggert… Sterkte!

  19. tine zegt:

    fijn weekend Jager!
    liefs, tine

  20. *Poppie* zegt:

    Hallo Jager

    Kan gebeuren heb er ook wel is last van soms gaat er ook veel tijd in zitte.
    Maar gelukkig kom je terug *SMILE*
    Ik pak ff een biertje voor me vriend..of ik denk dat hij hem nu liever zelf pakt *KNIPPOOG*
    Jumpen !!!!!
    Dat wil ik ook leren vind ik zo gaaf !!!

    Fijn weekend.
    Liefs poppie

  21. cathleen zegt:

    Geeft niet wij hebben er begrip voor.
    Fijn weekend Jager.
    Leo zal zijn pilsje wel pakken.
    hahahahaha
    Groetjes Cathleen.

  22. Martin zegt:

    Oeps je wordt dus een drukke weekendlogger..kee dan..ik hou je in de gaten..lollzzz.

Geef een reactie

