Optische illusie


Het is weer zaterdagavond, voetbal staat aan om er zo af en toe eens een blik
op te werpen maar echt spannend vindt ik het niet. Dus we draaien muziek
en genieten weer van een biertje wat waarschijnlijk beter smaakt als het flesje
hierboven. Voor Oma en alle andere Status Quo liefhebbers met E-mule is
HIER de link voor het downloaden van hun nieuwe cd in “search of the fourth
chord”. Release datum is 17 september 2007 dus mondje dicht verder, hahah.
Ik vindt het in ieder geval weer een heerlijke plaat…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Optische illusie

  1. Renesmurf zegt:

    Ik volg het voetbal totaal niet, net stonden we nog voor et 1-0.

    Het downloadlinkje werkt niet.
    Maar ik ben daar ook niet echt een liefhebber van.

  2. Pluisje zegt:

    en uiteindelijk is het 2-0 geworden maar heb er dus ook helemaal niks van gezien maar zo te horen heb ik ook helemaal niks gemist.

    vind dat altijd wel gaaf die plaatjes met die illusies!!

    fijn weekend nog jager

  3. jager zegt:

    @Rene; je hebt er wel e-mule voor nodig want het is namelijk een ed2k link 😉 Anders kom ik nog in de problemen, hahahah :> Eerst e-mule installen en dan klikken en dan na een uurtje een nieuwe cd 😉

  4. karel zegt:

    heerlijke muziek dat status quo, ik ben al aan het downen maar waar haal je het toch vandaan?:P

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    je bent een held, heerlijke muziek dat status quo, past ook goed in de GGOS. oma

  6. Madbello zegt:

    Ik geef hellemaal niet om voetbal, dan maar die optische illusie en maar denken dat ik met maten moet drinken.
    Bier word pas lekker als je die maat overschrijdt, of niet ?

  7. jager zegt:

    @oma;maar dat wist ik wel 😉
    @madbello; jazekers en dat gaan we weer doen vanavond! 😛

  8. Martin zegt:

    Heerlijk maar op utorrent staat de download ook..;-) maar de illusie foto is erg mooi.

    Greetings..;-)

  9. pleeboy zegt:

    het word wel mooi op de weg zo:-)
    maar zie toch liever F1

  10. Patrick zegt:

    Nu nog ff genieten van de zondag 😀

  11. Redstar zegt:

    hehehe, ik gebruik de nieuwsgroepen, en daar kon ik hem ook vinden 😉

  12. Martin zegt:

    Kwam nog fftjes gloepen…;-)

  13. mrJanneman zegt:

    Ik zeg niks hoor over downloaden. En ik down ook niks. Mijn hoofd staat er niet naar.
    Heb net 2 uur lang zitten tikken op een verhaal die reeds is te zien.

    Ik heb trouwens nog meer van dit soort plaatjes op de schijf staan

  14. **JANS** zegt:

    En…het is weer maandag:(

    Fijne dag Jagertje ondanks…de maandag;)

    Liefs Jans

  15. Goudkuipje zegt:

    Ik zie liever die andere vrachtauto met dat groene flesje schuin op de zijkant. Heerlijk, helder, H……

  16. Roos zegt:

    Kom ik aan hoor,veelste laat want die klote voetbal is afgelopen (gelukkig) bier op zekert pfff *kreun* , ga ik aan de cola!
    See you latersss Jager 🙂

  17. Madbello zegt:

    Gaat het wel goed met mijn jagertje ???

  18. Frans zegt:

    Ze hadden best met 5 -0 kunnen winnen die nederlanders 🙂

  19. pleeboy zegt:

    de vrachtwagen word weer geladen voor volgende week:-)

Geef een reactie

