Loodgieter op bezoek

1536f32a83
Het is de laatste weken een serieuze bende bij ons thuis geweest want de
badkamer en wc zijn verbouwd en opnieuw betegelt. Vandaag kwam de
loodgieter voor het laatste klusje en ik wist gelijk waarvoor hij kwam!..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Loodgieter op bezoek

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Dat is zeker niet te missen.

    Fijn weekend.

    Roelof

  2. KRASSA zegt:

    Hoi Jager
    Grappige foto op je logje.
    Ik dacht even dat je geveld was door
    de griep, maar je hebt het druk.
    Gelukkig maar, scheelt weer een zieke!
    Sterkte met je drukte jong en trusten straks.
    Knf. van Krassa

  3. Janneman zegt:

    Ik heb vandaag juist de afvoer in de badkamer gemaakt en ik kwam een haarbal tegen die een kat in zijn leven nog niet maken kan.

    Nu even lekker een theetje nog

  4. **JANS** zegt:

    Wat een zooitje geeft dat…een verbouwing
    ik moet er niet aandenken!

    Leuk zo’n auto:)
    hebben ze die ook voor vrouwen?:)

  5. cathleen zegt:

    Leuke wagen.
    Ziet er nu een stuk mooier uit zeker bij jullie.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  6. whahahaahahaha die is geweldig!!

    fijn weekend jager

  7. Renesmurf zegt:

    haha, dat is echt humor!

  8. Martin zegt:

    Ja deze is echt funny..lollzzz..en is alles naar wens gegaan daar..??

    Prettig weekend..;-)

  9. oma zegt:

    Ik hoop voor je dat hij alleen voor de rekening kwam. oma

  10. jager zegt:

    @ oma; en voor de hele pot:P

  11. pleeboy zegt:

    duur geintje
    tegenwoordig rijden die loodgieters in een hummer:-(

  12. Dees zegt:

    oei hoge nood noem je dat dus 🙂

  13. Geweldige reclamewagen voor dat bedrijf haha… je moet er maar mee willen rondrijden!!!

  14. Frans zegt:

    Zal lekker gestonken hebben jager , fijn weekend;-)

  15. Jenny zegt:

    Ik hoop toch niet dat hij voor dat laatste klusje jou bedoelde…….slik!!!!

  16. Redstar zegt:

    hahahaha, uh, ik vertrouw die loodgieter niet. Niemand die in zijn blote reet in zijn auto zit… 🙂

  17. Roos zegt:

    Hey Jager jij druk en ik heb gelagzaal weggedaan. Hoe,wanneer en in welke vorm geen idee. Goed weekend en liefs van Roos

  18. jager zegt:

    @Roos, dus even logloos?:P

  19. karel zegt:

    Hey Jager, zijn ze daar dan nu eindelijk klaar?

  20. Patrick zegt:

    Hij heeft de wc meegenomen.

    Fijn Weekend Jager

Geef een reactie

