Voetballen in Madurodam?

74a7596456

Het is een sterk staaltje reclame van Nike maar als je niet beter zou weten dan kun je zomaar denken dat er in Madurodam een gebouw is gesneuvelt door een voetbal…

Vandaag is het weer tijd voor ontspanning, we gaan weer een lekker stap avondje tegemoet in de Zenith alwaar vanavond Jeckyll & Hyde optreden, dus dat wordt jumpen!!

Al op een aantal logs aangekondigt, maar hier is hij dan voor de liefhebbers met e-mule of een andere ed2k  client. De nieuwe cd van Guus Meeuwis kun je via DEZE link dowloaden.
Veel luisterplezier en tot jumps!

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Voetballen in Madurodam?

  1. roland zegt:

    heyyyyyyyyy jager jumpen hahahahahah ik wens jou een fijn weekend

  2. roland zegt:

    @nog stapies doen ik hor het wel

  3. oma zegt:

    Heel veel pleziier jager, is vast geen Guus vanavond. oma

  4. pleeboy zegt:

    als je dit lees al je wel bekaf zijn:-)
    als je maar lol heb gehad

  5. Renesmurf zegt:

    Ik vind die bal wel kunstig!
    Meeuwis minder, dat gaat wel.

  6. Patrick zegt:

    Je zal nu wel uit gejumped zijn 😀

  7. Liesbeth zegt:

    mooi gedaan met die bal..en lekker gejumpd gisterenavond/nacht bij jeckyll en Hyde?

  8. Redstar zegt:

    Guus sla ik over als je het niet erg vind.. Niet mijn style..

  9. Frans zegt:

    En als de bal lek is ga jij hem dan weer opblazen jager;-)

  10. *Poppie* zegt:

    Shit te laat ik had ook wel willen Jumpen haha.
    Vind ik echt super gaaf om te zien..ja zelf kan ik er niks van hoor ..maar als ik er tussen had gestaan was het vast niet opgevallen *KNIPOOG*

    Vind het wel een leuk plaatje met de bal .

    Wens jullie nog een rustigen zondag haha
    Liefs poppie

  11. travel zegt:

    Feest hoor? Maar wacht weer op de babe van de week oa.;)

  12. Pasula zegt:

    Dankjewel voor de downloadlink van Guus, daar ga ik een vriendin blij mee maken!

  13. Pluisje zegt:

    en lekker gejumped!!!!

    wij zijn zaterdag lekker op stap geweest en hebben de drank lekker laten vloeien!! en gejumped ook nog 😉

  14. Roos zegt:

    Jij ook al van het spoor af,net als Mysterycouple , en die dachten alleeeee Roos gaat mee naar Guus maar Roos houdt niet zovan Guus ja een liedje oke maar een hele avond nee.
    Je ziet ik is er weer,maar van onderaf beginnen de bodemmmmm dus hahaha.
    Fijne week Jager see you;)

  15. Madbello zegt:

    Die bal is goed, maar Meeuwis laat ik liggen 😉

  16. Fiecke zegt:

    Goed met die bal, het lijkt echt.

  17. En lekker gejumpd?

    De nieuwe van Guus hebben wij hoor.. sterker nog er staat vandaag een logje over haha

  18. Sjoukje zegt:

    Ik vind het heel kunstig gedaan. Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad.

    Greetzzz

  19. cathleen zegt:

    Hoe was Guus?
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  20. Mevr. Vaut zegt:

    Inderdaad, een hele gave voetbal! Maar aub niet in mijn huis….

    Gr. Arianne

  21. ilse zegt:

    gaaf plaatje zeg, hoe zullen ze dat gedaan hebben

  22. cathleen zegt:

    Fijne avond Jager.
    Groetjes Cathleen.

  23. cathleen zegt:

    Nog een fijne dag Jager.
    Groetjes Cathleen.

  24. Liesbeth zegt:

    nog steeds mooi die bal 🙂
    fijne avond jager

  25. Jenny zegt:

    Uitgejumped?????Nu moet je natuurlijk bijkomen van dat intensieve gebeuren!!!!
    Hihi…leuk, zo’n bal in je huis!Jantje!……ik heb nog zo gezegd, ga achter voetballen!!!!!!!!!!

  26. Dees zegt:

    ohh en na dat jumpen spierpijn? Ik wens je veel plezier in elk geval 🙂

  27. Janneman zegt:

    Ik krijg sterk de indruk dat deze link het niet doet. Dood is hij niet maar gewoon niet goed

  28. jager zegt:

    @Janneman; het is ook een link naar een ed2k download programma, dus je kunt er niks mee zonder e-mule ofzo….

  29. Madbello zegt:

    Jezus man, het gaat het niet goed hier 😦

  30. jager zegt:

    @Mike; nope, druk, ziekjes en motivatie gebrek maar ik laat het er niet helemaal bij zitten en kom vast wel weer keihard terug!

Geef een reactie

