Gekoeld is ze het lekkerst….

22908b39ee
Het weekend is weer begonnen en dat betekend weer koud bier en eehhh,
tja, wat haal je nog meer uit die koelkast… Alleen als ze ijs en ijs koud is?
Helaas ben ik verkouden maar daarvoor zitten we aan de beerenburg en
da’s weer een soort lauwe Jagermeister en die staat dus niet in de koelkast
en het gaat weer nergens over hier dus laat het weekend maar komen!.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gekoeld is ze het lekkerst….

  1. roland zegt:

    heeeeeeeeeeee ben je ziek jammer nou ik wens jou een fijn weekend en ik heb weer xp er weer op

  2. Roos zegt:

    Ja wat willie , koud en je hebt het druk , weerstand verminderd en dan hoppa aan de beerenbrug maar! Niet vergeten om s’morgens sinaasappeltjes uit te laten persen hxc3xa9;)
    Als je het goed vindt blijf ik buiten de koelkast graag , heb gewoon kouwe vingertoppies πŸ™‚
    Groetjes en fijn weekend van Roos.

  3. jager zegt:

    @Roos, helemaal gelijk, maar ze blijkt zo wel langer houdbaar, hahahaha

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Tja, er moeten deurtjes voor in de sup, gebruikt men minder energie.
    Maar jagermeister hoort toch ook koud te staan?
    Zal morgen weer even langsdownen. oma

  5. Roelof zegt:

    Ik heb ze toch liever een beetje op temperatuur.

    Groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  6. karel zegt:

    op je gezondheid jager….en niet te veel bb hoor, je moet nog gamen strakjes πŸ˜‰

  7. pleeboy zegt:

    een goede whiskey dr bij en je ben zo boven jan
    beterschap

  8. cathleen zegt:

    Koud smaken ze beter Jager.
    Beterschap gewenst.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  9. Renesmurf zegt:

    Beterschap met je verkoudheid dan maar!

  10. Ben Stulen zegt:

    Hallllooooooo dat Bier wordt helemaal warm…..

  11. Patrick zegt:

    Dat is een frisse dame!! Fijn Weekend Jager

  12. *Poppie* zegt:

    Whaha is dat wat een man wilt ..ijs en ijs koud !!
    Nou dan kruip ik maar in de ijskast vandaag *KNIPOOG*
    Wens je beterschap .

    Wens jullie ook een heel fijn weekend.
    Liefs poppie

  13. Roos zegt:

    Ik snap niet helemaal wat je met een ijkoude dame wilt gaan aanvangen??? whahahahaa

  14. Madbello zegt:

    Het enige voordeel wat ik hier in zie dat ze lekker harde stijve tepels zal hebben πŸ™‚

  15. Madbello zegt:

    Ik ga dan toch voor het biertje als je het niet erg vind.

  16. Redstar zegt:

    Ah, verkouden is niet echt ziek toch? dus je w-end zal vast niet stuk kennehh πŸ™‚

  17. Goudkuipje zegt:

    De drank moet zeker koud zijn, maar die babe moet wel een beetje opgewarmt zijn.

  18. Janneman zegt:

    hmmm zonder de koelkast was ze ook al een kouwe toch

  19. Fiecke zegt:

    Zou dat met mensen ook zo zijn?

  20. it's my live zegt:

    ik heb liever iets warms hoor hihi
    wens je een fijne donderdag morgen

Geef een reactie

