Binnen zonder kloppen


Het was weer een lange zware verkouden en griepachtige week voor mij,
maar gelukkig is het nu weer weekend en kunnen we weer eens tijd nemen
om wat nieuws te volgen. Zo is er in Irak nog niks veranderd blijkbaar want
daar weet men nog steeds niet je een deur kunt openen en stuurt Nederland
nog meer troepen naar Afganistan. Wat moet het daar gezellig zijn als het
halve leger daar rondmacheert en “goede”dingen doet voor de Afganen.
Eigenlijk geen nieuws dus, als je het een week niet volgt heb je niks gemist
Mijn nieuws deze week, ach ik game nu in de buurt van Chernobyl…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Binnen zonder kloppen

  1. Patrick zegt:

    ja het zal weer wat levens kosten dat is geen spelletje

  2. roland zegt:

    jaja het is wat he ik wens jou een fijn weekend en niet te veel bier en laat ook iets voor mij over hahahahah

  3. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Beterschap en een fijn weekend.
    Ik had hetzelfde.

    Groetjes Roelof

  4. Roos zegt:

    Hou jij het indd maar bij gamen , is beters.
    Beterschap he , nou weet ik daar nog een ontzettend goorrecept voor met een eidooier erin enzo , maar neem jij maar een flinke slok beerenburg , lekker warm je nest in , uitzweten die hap en beters (hoop ik voor je)
    Groetjesss van Roos

  5. Redstar zegt:

    Ah vette game zit je dan waarschijlijk in. Ik zit momenteel in Iran.. Ook wel bruut.

  6. itsmylive zegt:

    fijn dat het weer wat beter met je gaat en heb je het dus goed te pakken gehad er staat je dus een druk weekend te wachten maar wel gezellig toch geniet ervan fijn weekend

  7. jager zegt:

    @Redstar; ik zit in stalker…Had het al eens op mijn oude pc gespeeld, maar met alles op het hoogste niveau grafisch speelt het nog veel leuker en ik weet er nu wat meer van en dat maakt die game dan nog leuker 😉 Maar Iran? Wa’s dat voor een game?

  8. Martin zegt:

    Hee Jager beterschap kerel..en hopenlijk kun je van het weekend wat gamen..;-)

    Ps: je hebt alleen mijn dienstfoto gemist van afgelopen week 17 september..haha lollzzz.

    Prettig weekend..!!

  9. jager zegt:

    @Martin; ik ga gelijk kijken!:>

  10. oma zegt:

    Ha jager,

    Wilma doe open!!!
    Neem toch een beertje mee.
    Veel plezier het weekend jager. oma

  11. karel zegt:

    sterkte jager en niet te veel beerenburg!:P

  12. pleeboy zegt:

    dus je komt overal weer een deurtje opentrappen:-)
    have fun

  13. Renesmurf zegt:

    Er is nu gedoe in Birma.
    Tja, dat is ook allemaal ernstig.
    Het nieuws gaat zonder ons ook gewoon door, en je bent ook zo weer bij.

  14. Madbello zegt:

    Inderdaad, maar voor wij daar binnen kwamen, hebben we wel degelijk geklop 😉

  15. Gamen is veeeel leuker dan de echte wereld Jager..

    Wij hebben inmiddels twee krijgsgevangenen hihi

  16. Redstar zegt:

    Hehehe ik zit een oude Delta Force te spelen op Vista. Even een rust genomen van FEAR, en Bioshock…

  17. Janneman zegt:

    heeft die gast wel gecheckt of de deur inderdaad op slot is.

    eht zou me niks verbazen van niet namelijk

  18. Ben Stulen zegt:

    Hij kan de deur toch ook met zijn handen openmaken…..

  19. ilse zegt:

    het nieuws is inderdaad niks veranderd, oud nieuws eigenlijk
    kijk je wel voor uit voor stralingen?

Geef een reactie

