Rustdag?

BF4-5-2-2014-1
Gisteren avond een gezellig uitje gehad met een aantal collega’s waarbij we
zijn gaan bowlen, grillen en laserschieten. Aan updaten ben ik dus niet toe-
gekomen en vandaar deze korte flits. Bowlen is leuk, grillen is lekker maar
dat lasergamen is niks voor mij. Het was gewoon chaos en van teamplay was
geen sprake. Ach ik heb in 20 minuten 25 “frags” gehaald maar voor de rest
speel ik toch liever paintball of gewoon een potje knallen in Call of Duty.
Straks reis ik weer af naar Chernobyl om de game S.T.A.L.K.E.R. nog eens
uit te spelen en voor morgen gaan we nog even op zoek naar babes!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op Rustdag?

  1. Patrick zegt:

    Ik ga ff een filmke halen het is nog zwaar in mijn hoofd!!

    Rus goed uit

  2. KRASSA zegt:

    Hemeltje
    Je verliest ook nog welis wat lees ik.
    Niet te geloven!
    Leuk plaatje op je logje Jager.
    Heb een fijne nieuwe week.
    Knf. van Krassa

  3. Roos zegt:

    Voor morgen ging gij op zoek naar Hunks , staat verkeerd hierboven Jager! , dacht meld het effe vriendelijk aan je.
    Fijne avond nog hoor van Roos

  4. Mevr. Vaut zegt:

    Dat laserschieten lijkt me in ieder geval lang niet zo pijnlijk als paintballen!! Dus geef mij maar laseren, want ik ben een watje.. hihi..

    Enne, die dame met haar poesje 😉 heeft kippevel!

    Fijne avond nog.

    Groetjes, Arianne

  5. Redstar zegt:

    Nou, dat lazeren vind ik wel gaaf, maar niets boven een potje FEAR, of HALF-LIFE 2..

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuke foto van onze kat Puzi, de poes die een kat bleek te zijn, en daarom zo lekker ligt te dromen. oma

  7. KRASSA zegt:

    DE POST…
    Woordspel NO.59 staat op het logje
    Je doet toch ook (weer) mee?
    Zie maar.
    Knf. van Krassa

  8. ilse zegt:

    wat jammer dat dat lasergamen niks is
    paintbal lijkt mij ook veel leuker
    veel echter zeg maar

  9. Ik heb nog nooit gelasergamed.. Het lijkt mij wel grappig… en ik hou weer niet van dat pcgamen.. ach gelukkig maar zo is er voor ieder wat wils.

  10. pleeboy zegt:

    das lekker wakker worden:-)

  11. Dees zegt:

    Je hebt het er maar druk mee met al die poesjes opzoeken 🙂

  12. mcflurie zegt:

    HAHAHA jager,

    Je vond het niet leuk want ik heb je ingemaakt 😉
    Ik vond het wel gezellig zaterdag avond.
    Moeten we vaker doen.

    Groetjes Frans

  13. Madbello zegt:

    Wat een lieve foto en zo te lezen gaat het lekker daar, alvast dan maar een prettig weekend 😉

  14. Janneman zegt:

    een plaatje als dit moet ik hier thuis niet zien. ik weet niet of ik me dan inhouden kan of wat anderzijds mijn reactie zal zijn. Ik weet in elk geval wel dat de poes geen slaap meer heeft dan.

Geef een reactie

