Busje wordt brug?

23d7cd7c97
Als u op de bus staat te wachten en met uw PDA lekker web-logs aan het
surfen bent en dit leest dan weet u nu dat het nog wel even kan duren voordat
de bus komt…Hij hangt even vast omdat de brug gestolen is… !

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Busje wordt brug?

  1. Roelof zegt:

    Hoe krijgt hij het voor elkaar.

    Roelof

  2. roland zegt:

    heyyyyyyy daar zat ik net in die bus wat een ramp was dat ik wens jou een fijn weekend

  3. Roos zegt:

    Dus jij hebt het voorlopig nog druk enzovoorts…
    Nou wens ik je toch een heel fijn weekend Jager.

  4. KRASSA zegt:

    Hay Jager,
    Jij ook een leuk weekend jong.
    Knf. van Krassa

  5. Sjoukje zegt:

    Knap geparkeerd!

    Prettig weekend!
    Greetzzzzzzzzzzzz

  6. Martin zegt:

    Haha leuk Jager je zal der maar inzitten..!!

    Ps: FF oftopic ik heb jou wens een klein beetje vervuld, kijk maar bij de reactie’s staat iets speciaal voor jou..lollzzz.

    Fijn zonnig weekend*

  7. Pluisje zegt:

    is toch handig als er ff geen brug aanwezig is 😀 alleen zo vervelend dat je de rest van de reis te voet verder moet whaahaa

  8. oma zegt:

    Ha Jager,

    Busje komt zo, maar de chauffeur krijgt geen lintje. oma

  9. pleeboy zegt:

    conexxion slaat een brug 🙂

  10. Pasula zegt:

    Leuke oplossing zo! 😉

  11. Renesmurf zegt:

    Je moet voor instappen en er dan achter weer uit, wel handig als het regent!

  12. Patrick zegt:

    Een brug te ver, die vlieger gaat niet op!!

    Fijn weekend Jager

  13. *Poppie* zegt:

    Hahaha nou dat surf ik maar verder *LOL*
    Wel handig zo brug *SMILE*

    Wens jullie ook een fijn weekend..hoop met wat zon.
    Liefs poppie.

  14. He hadden ze er geen laddertje bij.. hoe kom ik op dat dak??

  15. Redstar zegt:

    Whoopaa, die bus kan natuurlijk wel weer als voetgangers tunnel gebruikt worden…

  16. Lodewijk zegt:

    Je moet het maar voor elkaar zien te krijgen. Een kunst op zich.

  17. Janneman zegt:

    ehh ik mis de opritten nog. kunnen we niet twee vrouwen laten inparkeren daar

Geef een reactie

