en 1 kabeltje zit fout….

733287b4f2
Alweer een week voorbij en de drukte houd maar aan helaas, dus dagelijkse
updates zitten er nog niet in want het is een wirwar met die servers allemaal..
Voor de muziek liefhebbers onder ons heb ik vandaag Pink Floyd ‘echoes’
the best of HIER aan te klikken voor ed2k gebruikers met bv. e-mule.
Helaas is mijn favoriete download site oeshare off-line gegaan vanwege een
klacht van de RIAA maar gelukkig heb ik alweer een nieuwe hier..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op en 1 kabeltje zit fout….

  1. Patrick zegt:

    het lijkt mijn hoofd wel

  2. roland zegt:

    jajaja jammer maar helaas ales komt goed een fijn weekend

  3. jager zegt:

    @Roland; ja verliezer van het potje biljart gisteren, hahahah

  4. Roos zegt:

    Ik dacht al te zien waar het aan ligt Jager.

    Neem jij lekker een pilsie en geniet morgen nog effe van het mooie weer hxc3xa9.

    Groetjes van Roos

  5. roland zegt:

    @jager we zijn niet allemaal even goed als jij hahahah

  6. jager zegt:

    @Roland; ja dat was gisteren avond weer pijnlijk duidelijk, hihhihi
    @Roos, pilsje met een beerenburg vanavond 😉

  7. roland zegt:

    @jager ja zeker en vooral tegen jou ja hahah

  8. karel zegt:

    Volgens mij game je meer waardoor je geen tijd hebt voor je log…Groot gelijk, hahahaha

  9. pleeboy zegt:

    makkie toch
    1 maar:-)

  10. oma zegt:

    Ha Jager,

    Leuke download, wie weet wat oma wil.
    server moeten wel blijven draaien als was het maar om te game. oma

  11. Renesmurf zegt:

    Als daar een draadje goed zit vind ik het al wonderlijk!

  12. Redstar zegt:

    Pink Floyd is echt een van mijn meest favoriete bands. Ik heb er dan ook alles van :-p

  13. Mevr. Vaut zegt:

    Nou succes dan maar met die wirwar van draadjes in je leven!

    Prettige zondag nog…

    Groetjes, Arianne

  14. Pluisje zegt:

    wauw dat zijn nogal wat draadjes ja 😉 suc6

  15. Martin zegt:

    Je zal de boel maar uit elkaar moeten zoeken..ohh ohhh..leuk plaatje dan..lollzz.

  16. Liesbeth zegt:

    dat kabeltje heb je toch zo gevonden;-)
    Pink Floyd is altijd goed..
    het weekend is alweer om
    alvast een fijne dag morgen

  17. Het kabeltje linksboven.. die zit omgekeerd.. dus even snel uit de knoop halen jager!!

  18. Pasula zegt:

    Die ene kabel die fout zit, is die toevallig geel?

  19. Sjoukje zegt:

    Probeer maar eens uit te vinden welk kabeltje de boosdoender is.

    Greetzzz Sjoukje

  20. cathleen zegt:

    Dat is wel warboel zo’n ding.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  21. Dees zegt:

    kabels waar??

    OT Nee het is niet gelukt met hyves helaas. Heel raar want eerder had ik er geen problemen mee.

  22. Ben Stulen zegt:

    Welke is het dan ??????

  23. Boomed zegt:

    Toevallig door Oeshare in google te typen kwam ik hier.
    Oeshare is niet offline wegens een klacht .
    Ze zijn naar een andere server gegaan maar dat loopt niet helemaal vlekkeloos.
    Oeshare.info is dan ook gewoon online .
    Evenals http://72.55.179.15 na een week.
    Op http://www.releases4u.net die je ook linkt staat dat dan ook/

  24. jager zegt:

    @Boomed; Ik heb het gelezen maar Oeshare werkt nog niet volledig en ik vraag me af of het snel goedkomt maar releases4u is ook een goed alternatief. Thanks anyway 😉

Geef een reactie

