Nog een zitplaats vrij?


Het was weer eens druk in de bus van Veolia en de treinen zijn niet beter.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nog een zitplaats vrij?

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Er is nog wel een plekje volgens mij, maar het wordt krap.

    groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  2. Patrick zegt:

    Ik zit gelukkig alleen achter mijn computer ipv die drukte wha wha biertje erbij het weekend is begonnen 😀

  3. travel zegt:

    Hier heb ie ook zo een vol treintje tussen Winschoten en Groningen “De Spurt heet ie”.
    Goed weekend dude.

  4. Dees zegt:

    Gelukkig hoef ik niet elke dag in een stampvolle trein of bus ik heb medelijden met je jager rust maar lekker uit dit weekend 🙂

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig regent het niet.
    Wel lastig met de tussen stop. oma

  6. Martin zegt:

    Whahaaa nou nou wat een zootje zeg..je zal der maar aflazeren..!!
    Fijn weekend daar..:-)

  7. Pasula zegt:

    Je zal maar in het midden zitten… tis sowieso warm dan.

  8. ajmh zegt:

    Deed Huub Stapel niet iets met auto’s?

  9. KRASSA zegt:

    Die koffer… in het midden, bijna onderaan…moet wel mee…
    als de eigenaar uitstapt!
    Heb een fijn weekend Jager.
    Knf. van Krassa

  10. Madbello zegt:

    Is dat echt ??? Dat kan ik bijna niet geloven 😉 Nog een prettig weekend.

  11. Tja als je propt past alles.. denken ze vast ook bij Veolia en de NS hoor haha

  12. Renesmurf zegt:

    Ze vervoeren, en dat is het dan ook.

  13. cathleen zegt:

    hahahaha
    Nee dan neem ik mijn eigen autoootje wel.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  14. Redstar zegt:

    Ik probeerde nog te zwaaien, maar kon mijn armen niet bewegen 🙂

Geef een reactie

