Fiets op slot?

dfa44ff1971
Het is dan wel donderdag en normaal begin ik pas te loggen op vrijdag maar
ik heb vandaag al weekend dus dan wordt het tijd voor een rondje fietsen.
Ik ben maandag op mijn werk geweest maar door spoorwerkzaam heden
duurde mijn reis lang waardoor ik dinsdag en woensdag thuis heb gewerkt.
Vandaag en morgen geniet ik dus een beetje van de herfst vakantie…
Maar heeft iemand mijn fiets gezien? Ik ben hem al een tijdje kwijt…..


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Fiets op slot?

  1. karel zegt:

    Da’s lastig met banden oppompen, hahhahaha

  2. Roos zegt:

    Is het spook soms langs geweest bij je dat je je fiets kwijt bent.
    Kickuh foto hoor Jager , en lekker vrij nu geniet ervan joh!
    Groetjes van Roos

  3. Liesbeth zegt:

    daar zit ie..in die boom, jou fiets!

  4. pleeboy zegt:

    ben je niet de enigste:-)
    gaan we samen een biertje drinken bij die boom en discuseren van wie die fiets nu is:-)

  5. jager zegt:

    @Pleeboy; als we dan maar niet denken dat de duitsers hem gejat hebben, hahahhaha

  6. roland zegt:

    heyyyyyyyy ik was hem allang kwijt de fiets en waar heb je hem gevonden

  7. jager zegt:

    @roland; ik weet dat jij nooit fietst dus, dis is niet je auto! :>

  8. Dees zegt:

    Aan die fiets te zien heb je hem ook al een tijdje niet gemist jager! 🙂

  9. roland zegt:

    @ nee jager dat klopt mijn auto heeft vier wielen en geen twee

  10. Martin zegt:

    Whahaaa nou die zit daar dan wel wat jaartjes ondertussen..maar hij lijkt mij eerder goed gefotoshopt..hahaa.

  11. jager zegt:

    @Martin; nope is echt….maar ook vast:P

  12. oma zegt:

    Ha jager,

    Leuk het de trein, misschien heeft de ns ook last van bomen? oma

  13. jager zegt:

    @oma; da’s veolia hiero….;)

  14. Pasula zegt:

    Da’s nog eens apart gedaan!

  15. Ik zie geen fiets.. alleen een hele rare paddestoel aan de boom 😉

  16. Redstar zegt:

    Ik heb je fiets geloof ikgezien, maar ik denk niet dat je hem makkelijk mee kan nemen… 🙂

  17. spooktochtop zegt:

    Ik zie wel een kabouter

  18. cathleen zegt:

    hahahahaah
    Ik dacht gelijk aan je toen ik het hoorde
    van de trein die storing had,zat jij er ook in?
    Dus je weeekend begon gisteren al lekke rhoor.
    Fijne avond nog en een mooi weekend.
    Groetjes Cathleen,

  19. Madbello zegt:

    Die heeft te lang naast die boom gestaan, maar niets voor jouw om met de fiets naar je werk te gaan 🙂 Pretiige vakantie Jager 😉

  20. Renesmurf zegt:

    Dat is een waar kunstwerk, ik kan me niet voorstellen dat het echt is.

  21. Pleeboy zegt:

    ach joh
    maken we dr een tandem van:-)

Geef een reactie

