Halloweenburger


De Halloween is weer in aantocht en Krassa meldde dit nieuws al maar ik heb
zelf erg weinig met die pompoenen en griezelende spoken…Deze vondt ik wel
leuk bedacht en je krijgt er bijna honger van..Doet u aan Halloween?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Halloweenburger

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Dat is een beste hap.

    groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  2. Renesmurf zegt:

    Nee, we hebben sint maarten!

  3. roland zegt:

    @jager ik heb wel honger

  4. roland zegt:

    @jager om 23uur bij jou

  5. Roos zegt:

    Jij mag gewoon jij zeggen tegen mij hoor Jagert , nou en of ik er wat mee doet dit jaar. Moseskriebel ben aan het uitpakken op punt.nl geloof ik kicke niet.Hier thuis ga ik morgen een pompoen uithollen dan vullen met oase (niet helemaal) en dan de deksel met een paar stokkies er weer op zetten en dan de opening vullen (steken dus) met bloemen , wordt erg mooi trouwens.Voor de rest doen ze er hier niks aan , dus ik leef me uit in de gelagzaal.
    Fijn weekend Jager

  6. Roos zegt:

    Zo ziet dat er ongeveer uit Jager šŸ˜‰

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wat zeuren ze toch bij weblog, ik zag net de reklamebanner, 2 tieten.
    Ik dacht even dat het een padoburger was. oma

  8. Pasula zegt:

    Nou ja ik zet net een Halloweenplaatje erop maar of ik er echt aan doe??? Tsjah… kijk maar uit Jager šŸ˜›

  9. Martin zegt:

    Halloween komt in opmars in Nederland..ik doe er zelf niet aan..maar vind het wel leuk om te zien allemaal.

    Prettig weekend..;-)

  10. Pleeboy zegt:

    het heb wel wat gna gna:-)
    maar deze burger laat ik wel iemand anders opeten

  11. KRASSA zegt:

    Leuk Halloweenplaatje Jager op je logje.
    Wij doe ook niks met Halloween, maar
    het is een leuk web onderwerp!
    Leuke plaatjes!!
    Heb een fijn weekend jong.
    Knf. van Krassa

  12. penseel zegt:

    nee, maar deze ziet er wel heel erg leuk uit

  13. Madbello zegt:

    Dat ziet er bijna echt uit en krijg gelijk op de vroege ochten trek šŸ˜‰ Prettig weekend mijn gamer.

  14. *Poppie* zegt:

    Goedemorgen Jager….hij zegt u tegen me *SMILE*

    Ik doe er niks aan..ja op me puntje elk jaar ..dat vint ik wel leuk.
    Heerlijk zo broodje…ik ga snel wat eten..heb ik dus nog niet gedaan haha.

    WEns je een fijn weekend..liefs poppie

  15. Frans zegt:

    waar moet ik die wopper laten hahaha damm kan ie nog groter, fijn weekend jager

  16. Redstar zegt:

    Dat is weer eens wat anders dan een Whopper.. šŸ™‚

  17. Is dat nou lekker zo’n rauwe pompoen.. wij doen niet echt aan Halloween.. wij spoken alleen een beetje rond op punt!!!

  18. ilse zegt:

    nee hoor wij doen niet aan halloween
    maar de plaatjes vind ik altijd wel leuk

Geef een reactie

