Babe van de week 44


Onbedoeld zaterdag alweer naar de Zenith geweest, want mijn vaste biljart
kroeg was dicht en het lag op de route….Ik hoop maar dat er dit keer geen
foto’s zijn gemaakt van mij daaro want ik was zeker niet meer nuchter!!
Deze babe is vanwege het slechte weer natuurlijk, laat het maar regenen!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Babe van de week 44

  1. Roos zegt:

    Denk dat ik ook nog effe een duik ga maken … lees een opfrissertje.

  2. travel zegt:

    Gelukkig zie opeens de zon weer schijnen.:)

  3. Weirdo zegt:

    Hey Jager,

    Heb je geschilderd? of nee toch niet fuck kun je nagaan hoe lang ik niet meer ben geweest. Hoe zie je er ook alweer uit? Oh ja iets met een legerpak….eeeeeeh rood haar of was het blond? Ach wat maakt het uit….

    Lekker weird?

    Mooi!

    Mzzl

  4. Pleeboy zegt:

    als jij nu vaker gaat stappen en deze soort fotos neerzet vind ik het best:-)

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    Het weer is daar beter dan hier, zeker geen wintertijd. oma

  6. jager zegt:

    @Pleeboy, dan heb ik geen tijd meer op die foto’s te plaatsen want dan moet ik extra gaan werken anders kan ik het niet betalen, hahahah

  7. Karel zegt:

    Deze mag er best zijn! De zon is er al van gaan schijnen, hahaha

  8. “want ik was zeker niet meer nuchter!!”

    Ben jij uberhoxc3xbcbt wel eens nuchter dan…?
    hahaha..

  9. ilse zegt:

    ik ga eens op hun site kijken of ik je kan vinden 🙂

  10. Cyclad zegt:

    Ik was vorige week op vakantie bij een mooi meer in Belgixc3xab. Eigenlijk verwachtte ik dat daar zo’n mooie waternimf zou uitkomen, mis…
    Nu zie ik haar toch. Dank, Jager! 🙂

    Ciao, Ad

Geef een reactie

