Halloween sushi


Ik vindt het gewoon lekker…… Sushi halloween a la carte!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Halloween sushi

  1. FP zegt:

    heerlijk met die vingers erbij…:-P

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    oma likt de vingers erbij af.

  3. Patrick zegt:

    Daar eet je je vingers bij op

  4. travel zegt:

    Whahaha prachtig..is het echt? 😉

  5. Ziet er heerlijk uit Jager.. Zouden dat nou gepeperde nageltjes zijn??

  6. Frans zegt:

    Heb je nog een portie voor me jager ik lust er wel pap van haha alvast een fijn weekend toegewenst;-)

  7. Redstar zegt:

    Lekker, lange vingers. Dat gaat er wel in hoor :-p

  8. cathleen zegt:

    Ziet er goed uit Jager.
    Fijn weekend alvast.
    Wij zijn een weekje weg.
    Groetjes Cathleen.

  9. Pluisje zegt:

    ehhh heeft u soms ook een patatje met?? geen sushi voor mij hoor 😉

  10. *Poppie* zegt:

    Hoi Jager

    Dat ziet er lekker uit hahaha.
    Heb je dat zelf gemaakt ? *SMILE*

    Wens je een fijne dag..liefs poppie

  11. Pasula zegt:

    Ehm errug ehhhh errug!

  12. Karel zegt:

    Ik krijg er niet gelijk honger van maar het is mooi gemaakt 😉

  13. Sjoukje zegt:

    Hahaha, ziet er best wel lekker uit, daar lik je je vingers bij af.

    Groetjes en een fijn weekend!
    Sjoukje

  14. Renesmurf zegt:

    hehe,dat zijn andere lange vingers dan die ik ken!

  15. Jenny zegt:

    Ieks…..geef mijn portie maar aan fikkie! Wel gaaf gemaakt,zeg!

Geef een reactie

