Zatte halloween


Vandaag het laatste deel in de halloween serie zodat we ook eens bijna een hele week eenzelfde thema hebben gehad maar eigenlijk heb ik behalve het kijken van een horror film, niks gemerkt van dat feest…Misschien dat deze pompoenen het ook wel zat zijn? Klik groot.

De werkweek zit er weer op en we gaan weer lekker van het weekend genieten. Niks gepland dus we zien wel hoe het loopt en hopelijk eindigen we deze keer niet weer in de Zenith want dat wordt een dure zaak…

Nog even een weblog in het zonnetje zetten, vandaag wordt het:….Feno met een erg leuk filmpje! Maar de punt logs zijn ook niet bereikbaar …! Dus concurrentie is minmaal, hahah


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zatte halloween

  1. FP zegt:

    gheghe geinig…

  2. Patrick zegt:

    op een gegeven moment heb je het wel gehad maar ja jij gaat er nog even overheen 2 dagen later wha wha op naar sinterklaas en de eerste kerst logs zijn er ook al, fijn weekend jager en Proost

  3. jager zegt:

    @Patrick; tsja, aandacht aan besteden want ik merk er verder niks van en de sinterklaas slaan we wel over dit jaar, hahahha Proost!

  4. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Jij ook een heel fijn weekend en een lekker pilsje.

    Groetjes Roelof

  5. Renesmurf zegt:

    Concurentie bestaat eigenlijk niet.
    En haloween ook niet echt.

    Wel sint maarten, maar dat komt nog.

  6. oma zegt:

    Ha jager,

    Drank maakt zelf een mompoen ziek! oma

  7. jager zegt:

    @oma; niet alleen pompoenen, ik heb het ook wel gehad nu:)

  8. Dees zegt:

    Maar hij paste wel in het concept van halloween toch?

  9. Pleeboy zegt:

    heb ook maar halloween in stijl afgesloten nu:-)
    nu tot de orde van de dag
    punt werkt met verschillende servers dus had je de de verkeerde denk ik:-)

  10. Martin zegt:

    Whahaaa nou gelukkig hoef ik niet meer te eten..maar erg leuk gevonden..;-0

    Prettig weekend.

  11. Jenny zegt:

    Whahaha….leuke foto!
    Prettig rustig weekend!

  12. Redstar zegt:

    Heheheh Ik vind de foto anders een hele goed, of het nu nog haloween is of niet.. Zeer geslaagd zo op de zaterdag..

  13. Liesbeth zegt:

    die foto is wel grappig..hier in de stad merk je er ook helemaal niks van..
    geniet lekker van de zondag!

  14. Pluisje zegt:

    ik heb er ook helemaal niks van gemerkt van dat hele halloween niet terwijl bij mijn collega in de buurt kwamen de kindertjes voor snoep langs de deuren

    fijne dag

  15. frans zegt:

    Volgende week lampion optocht heb je genoeg snoep in huis jager of geef je iedereen een blikje bier hahaha.

  16. Roos zegt:

    Ik kan geen halloween/pompoen of spoken meer zien whahaha en geeneens tijd gehad om jouw halloweenlogs bij te houden. Sorry daarvoor maar ik zat zo in het spel en kon niks erbij hebben gewoonweg hahaha errug he. Maar ik ben er weer:D

Geef een reactie

