Mijn weblog claimen?

ecd2cc5f63[1]
Ik heb vandaag weer eens een beetje zitten prutsen met mijn web-log om
wat linkjes te wijzigen en mijn eigen log te claimen bij technorati..(kent u dat?)
Helaas had ik er al snel net zo’n bende van gemaakt als de hond hierboven,
door typelists te overschrijven waardoor buttons en menu’s ineens waren
verdwenen. Ik geloof dat alles nu weer werkt en mijn log is weer van mij!
Technorati ProfileCongratulations! You’ve successfully claimed your blog.
Now please tell us a little more about it. (You can always edit this later.)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mijn weblog claimen?

  1. Patrick zegt:

    Dan ga ik je daar ook even toevoegen

  2. Pluisje zegt:

    ik hoop dat jij er een andere manier voor hebt dan deze hond 😉

  3. jager zegt:

    @Patrick; knop staat nu even tijdelijk online links bovenin..Ben bezig met wat opmaak issues 😉
    @Pluisje; ik ben nog erger, hyahahah

  4. Redstar zegt:

    Hahahahahaha, erg leuk. en zeker omdat een van onze honden dit ook wel eens gedaan heeft… Maar dan sta je wel met een rode kop..

  5. Redstar zegt:

    btw Welkom in de wereld van Technorati!

  6. Madbello zegt:

    Ik moet mijn ook maar eens in gaan verdiepen, maar ik vrees dat het net zo een zooitje word als hier boven 😉

  7. Sjoukje zegt:

    Geen idee wat Technoratie inhoud. Denk dat ik er nog een grotere puinhoop van maak.
    Greetzzz

  8. Anoniem zegt:

    Heb geen idee waar het over gaat Jager?

  9. Roos zegt:

    Heb geen idee waar het over gaat Jager?

  10. travel zegt:

    wat een zootje he he.

  11. jager zegt:

    @Sjoukje&Roos; ik ook nog niet maar er doen miljoenen web-logs in mee en ik ben niet vies van een beetje concurentie, hahah

  12. karel zegt:

    Technowatti? Was dat nu weer?
    Mooi plaatje, hahahaa

  13. ilse zegt:

    zit toch niet zo te prutsen!! hahaha

  14. Frans zegt:

    Mijn log was opeens helemaal uit zijn verband getrokken dus ik een nieuw thema erin knallen kon ik niet meer in het beheer vanwege fout meldingen haha ben blij dat patrick nog een back up had;P

  15. Martin zegt:

    Ik kende het niet zo..inderdaad een boel daar op die site..;-)
    Maar gelukkig heb je de boel weer opgelost,je schrikt dan wel ff he.!!

  16. Renesmurf zegt:

    Dat is altijd een gepruts en zo.
    Als het een keer goed gaat is het leuk!
    Anders niet zo.

  17. oma zegt:

    Ha jager,

    Technorati zegt me niks, je kunt altijd bij plakkerdeplak loggen.
    Het hondje ken ik wel. oma

  18. Linda zegt:

    Chill hoor die COD4 ! ik heb al mensen op mijn xbox die hem al hebben terwijl hij officieel nog niet eens uit is! Wil m ook 😦

  19. My Thoughts zegt:

    Morning Jager!!

    Bedankt voor je bezoekjes nog onlangs.
    Leuk dat je nog bij me blijft komen ondanks ik verhuisd ben van log. Gezellie.
    Alles goed verder?
    Je log ziet er weer goed uit.

    Fijne woensdag.

    Kus
    MT

  20. Pleeboy zegt:

    had er wel eens van gehoord, maar gaat er zeker nu ff kijken

Geef een reactie

