Wat kan jager het bommen?

Vandaag zat ik op hyves en klikte daarbij voor de gein op “google jager”.
Natuurlijk heb ik wel al vaker op mijn naam gezocht maar bij Hyves sta ik
onder de naam Real Jager(wat overigens niet mijn echte voornaam is hoor..)
Ik kwam daar een filmpje tegen van de zogenaamde “jager bomb”.
Nou ben ik meer een beerenburg fan maar Redbull met Jagermeister moet
ik ook maar eens proberen….Dit weekend is het Feest in huize jager want
oudste dochter Jennifer wordt 20. Tijd voor Jager Bommen lijkt mij!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn films, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat kan jager het bommen?

  1. Karel zegt:

    Getver, jagermeister, doe mij maar gewoon bier en redbull met wodka lijkt me lekkerder 😉

  2. Frans zegt:

    doe mij ook 1 en alvast gefeliciteerd jager met je dochter 😉 Nu maar hopen dat ze de tent niet afbreekt 😛

  3. Pleeboy zegt:

    heb dat 1 x gedaan, maar het is inderdaad een bom:-)

    alvast gefeliciteerd met dochter

  4. els zegt:

    Lieve jagermeister
    Dit fleurt deze regenachtige dag toch op.!
    Een mandje met rozen.
    Van ons beide voor jou
    Met zoveel liefs
    van olga
    een mooie avond
    Extra xxxjes van Els
    Moest ik echt doen.!

  5. Roos zegt:

    Alleen als het ijs en ijskoud is Jager! 🙂
    En van mij ook alvast de felicitatie’s voor je dochter , en maak er een jagerbomb feessie van met zijn alle

  6. Pluisje zegt:

    nou dat lijkt mij wel wat…. jagermeister vind ik erruggg lekker en red bull ook maar meestal doe ik dat laatste dus met rode wodka

  7. Fiecke zegt:

    Alvast gefeliciteerd met je dochter, 20 jaar is een mooie leeftijd.

  8. travelagent zegt:

    1 boertje maar?;)

  9. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gefeliciteerd, ze is al een grote meid.
    Oma miste het boertje wel, maar dat kwam toch nog goed. oma

  10. Martin zegt:

    Jaja 20 alweer..das een mooie leeftijd..ik feliciteer je alvast dan..;-)

    Ps: En maak er een gezellig feest van..!!

  11. KRASSA zegt:

    Ligt dat nou aan mij Jager…
    Ik vind die hayves web’s zo puberalerig overkomen xc3xa9n
    al die web’s zien er het zelfde uit!

    Zo zo, je dochter wordt 20 jaar…dat betekent jager…
    Je wordt oud!

    Maar ik stel je gelijk gerust… mijn tweelingzonen
    zijn 38 jaar oud.
    Ha haaaa
    Knf. van Krassa

  12. jager zegt:

    @Krassa; ik wordt oud en ja die Hyves is maar wat je er van maakt, ik begrijp er ook nog niet echt veel van, daarom ook maar wat klikken en je log kun je er ook op plaatsen en da’s wel leuk 😉

  13. Redstar zegt:

    Dat lijkt me nu net geen combinatie zeg. Al vast ven harte met je oudste dochter 🙂

  14. Sjoukje zegt:

    Alvast gefeliciteerd met je dochter! dat word vast een knalfeest.

    Greetzzz

  15. Patrick zegt:

    20 alweer!! zeker al bezig met de voorbereidingen en indrinken

  16. Pasula zegt:

    Gefeliciteerd met dochter Jager!

  17. ilse zegt:

    is dit een hint dat we naar jouw hyves moeten zoeken?
    nou vooruit, ga ik doen 🙂

  18. Dees zegt:

    Gefeliciteerd met je dochter en ik wens haar een hele leuke dag. Mijn computer kan niet tegen al die dranklucht waarschijnlijk, want het filmpje blijft hangen 🙂

Geef een reactie

