Je laatste foto?


Wie deze foto heeft gemaakt zou volgens mij nu toch minstens behoorlijke
koppijn moeten hebben want zo snel wegduiken lijkt me onmogelijk.. 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Je laatste foto?

  1. Frans zegt:

    Valt wel mee jager die fotograag had net een red bull op ;P

  2. cathleen zegt:

    Wel een eng dier hoor.
    Fijne dga nog.
    Hier plenst het de hele dag al.
    Groetjes Cathleen.

  3. Pleeboy zegt:

    actie is reactie toch zeggen ze:-)

  4. Fiecke zegt:

    Eng beest is dat zo van dichtbij.

  5. Ik hou het er maar op dat de zelfontspanner ingesteld stond…? ;o)

  6. Martin zegt:

    Of 1 met veel lef..whahaaa..maar ik hou het op een vette zoomlens..;-)

    Groeten…

  7. ilse zegt:

    ik hoop dat hij hem flink te grazen heeft gehad
    vind het altijd zo zielig voor die beesten

  8. oma zegt:

    Ha Jager,

    Koetje boe, boem.

    Volgens oma vieren ze wel sinterklaas in Canada bij de gevluchte Hollandse bevolking. oma

  9. *Poppie* zegt:

    Boe !!!!!!!
    Kom je een fijne dag wensen haha.

  10. Karel zegt:

    Sow, die kop je niet zo maar even terug, hahaha

  11. Pasula zegt:

    Gelukkig was er een glasverzekering…

  12. Redstar zegt:

    Zo, deze is wel goed hoor. Schitterende opname!

  13. Misschien heeft ie wel een hele goede zoomlens…

  14. Roos zegt:

    Eigen schuld dikke bult voor die fotograaf!
    Die beesten worden helemaal opgejist en weet ik veel wat, vind je het gek dat ze letterlijk zo dol als een stier worden!

    Het zou verboden moeten worden 🙂

  15. KRASSA zegt:

    DE POST…
    Woordspel No.61 Staat Op Het Logje
    Je doet toch ook (weer) mee…
    Zie maar.
    Knf. van Krassa

  16. Americana zegt:

    Dat wordt Ossestaart soep en misschien nog een gebroken botje

  17. Jenny zegt:

    Gave foto! Go stier, go stier!!!!!!
    Die fotograaf?…..haha….jammer dan!

Geef een reactie

