Thriller…

e1a18d847e1
Wat is er eigenlijk van Michael Jackson terecht gekomen? Zonder masker! 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Thriller…

  1. annajee zegt:

    Brrrrrr… en tis al zo koud vandaag :S

  2. Patrick zegt:

    Wha wha ik lig krom hier wha wha het gaat nog iets worden met hem

  3. Renesmurf zegt:

    Brrr, daar kan je wel nachtmerrie`s van krijgen!

  4. Is dit de nieuwe BABE van de WEEK..?? ;o)

    Allemachtig zeg, hoe kan zoiets onstaan zijn?

  5. oma zegt:

    Nou jager,

    lekker bekkie, zeggen we dan maar. oma

  6. frans zegt:

    Volgens mij werkt ie tegenwoordig op de kermis en laat hij mensen schrikken;P

  7. Marcel zegt:

    Ik hoor er niks meer van! Mogelijk is hij nu echt een mummie geworden!

  8. Karel zegt:

    Hij mag dan wel eens naar de tandarts maar wel een mooie nose job, hahahahhaa

  9. travel zegt:

    Mijn god kon je me niet even waarschuwen? AAHHHHH

  10. jager zegt:

    @Feno; als jij dit een babe vindt… 😉
    @Travel; dus je bent wakker nu? hahahha

  11. Redstar zegt:

    Oei, die heb een zwaar ongeluk gehad zeg….

  12. Jenny zegt:

    Sow…….wel even waarschuwen van te voren!!!!Gruwelijk, zoiets!Laat tie z’n masker maar weer gewoon opdoen, hoor, kan ik tenminste weer fatsoenlijk eten!

  13. Madbello zegt:

    Wow ! Dit is een gave foto, die wil je ook niet in bed hebben 🙂

  14. Martin zegt:

    Daar ga je nachtmerries van krijgen..whahaaaa.

  15. sillyme zegt:

    Dit is goed voor mijn eigenwaarde…. valt t toch nog mee als ik in de spiegel kijk!

Geef een reactie

